Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Ik had de mijne na iets meer dan 2 maanden wachten. Werd gezegd dat het minimaal een jaar zou zijn.

De bestelling is 1 dag na de release geplaatst.

2 likes

Werd mij verteld dat het een jaar kon duren… :expressionless:

Pfff 🫣😳

Nog om korting durven vragen?

1 like

De band loopt naar 16mm, met een 18mm sluiting :+1:

1 like

Bij welke AD? Ik sta zelf sinds 2 dagen na release op de lijst en ben nog altijd wachtende (2,5 maand dus nu).

Ik heb hem nu net op mogen halen, tien minuten na release besteld!
Wat mij betreft het wachten waard!:partying_face::partying_face:

43 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :+1:

2 likes

Dank je! Het is echt een heel fijn horloge, doordat hij zo licht is merk je nauwelijks dat je hem om hebt! :+1:

4 likes

Gefeliciteerd! Inderdaad lekker licht en zo te zien qua formaat perfect voor jouw pols. Geniet ervan!

1 like

Erg mooi :star_struck:
Helaas zelf nog niet om de pols gehad. Gaat vast een keer lukken.
Geniet van deze mooie NA!

Wat is jullie ervaring met het draaien van de bezel, kan je deze makkelijk klik voor klik rondom draaien zonder verticale druk uit te oefenen?

Ik merk bij het ronddraaien vooral rond de plek van de 50 minuten en 20 minuten meer weerstand, waardoor ik enkel de 60 kliks haal indien ik de bezel met veel beleid ronddraai. Bij sneller ronddraaien worden op de eerder aangegeven plekken al snel kliks overgeslagen.

Mijn bezel draait geweldig & klikt top.

2 likes

Hier draait de bezel perfect met kloeke kliks :+1:

2 likes

Hier ook geen problemen. Met lichte verticale druk draait hij wel wat soepeler.

1 like

Kost ‘kracht’ inderdaad.
Maar hij draait heerlijk!

Paar keer ronddraaien lijkt het wel soepeler te maken, laten we het houden op nieuwigheid :slight_smile:

Ik had hetzelfde. In de winkel zei ik het ook tegen de verkoper dat hij heel stroef draait.

Maar na 4 rondjes valt het wel mee, nu lekker soepel. Behalve op 12 loopt hij ietsje vast, maar dat hoort geloof ik zo. Vind het in ieder geval wel fijn, kan zo zonder kijken precies op 12 klokje rond draaien :slight_smile:

1 like

Geen idee… draai nooit aan mijn bezels. Zou niet weten waarom nl :grin:

1 like

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit zo heeft ervaren. Van de 12 klopt inderdaad, dat is bewust gedaan, mooie feature!

1 like