Prachtige foto’s!
Dank u ,gewoon neerleggen scherpstellen en klaar. Maar dat gaat niet met een Canon
Hahaha dat klopt. Ben daarnaast ook nog aan het spelen of ik een snellere sluitingstijd wil met een lager diafragma, of een iets hoger diafragma met langere sluitingstijd. Dat is uiteraard ook compleet afhankelijk van het licht, maar tot nu toe is het licht redelijk hetzelfde. Kortom, spelen met horloges is ook nu spelen geworden met een camera. Leuke combi zo!
Doe ik ook graag ,Eerste foto is met diafragma 2 1/200 sec iso400.
2de is diafragma f4 1/200 sec iso 400 en uit de hand .
Nee weg ermee
Lastig te zeggen. Chrono is al even weg. Qua dikte valt de FXD absoluut beter
Heerlijke aanwinst
Veel plezier ervan
Gefeliciteerd. Mooi. Geniet ervan
Poosje niet om gehad, omdat de bracelet me echt tegen staat, hij zit eigenlijk altijd net niet lekker. Of iets te los, of iets te strak. Het kan ook gewoon komen omdat ik inmiddels zo gewend ben aan die Steward straps op mijn andere horloges.
Dus dan maar even eentje op de gouwe ouwe Tudor gezet, toch ook wel heel lekker zo die kleuren van de strap, tritium op mat zwarte plaat, bezel die blauwig wordt, lekker hoor:
Mooi ! Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe deze mij zal bevallen. Vrijdag weten we het
Thanks! Ik ben ook benieuwd hoe hij mij gaat bevallen maar tot nu toe ben ik er erg blij mee.
Kan jij hem bij een AD ophalen vrijdag?
Nee, buiten het forum om
Leuk om naar uit te kijken!