Nee, ik denk het niet! @Seumpie uit het buitenland of niet? Was me al meer opgevallen!
Portugal hogere belasting 🫢
List is 4170. Misschien hebben de anderen er per ongeluk boodschappen bij gerekend… of een fles whisky?

Misschien 70 euro aan Tudor goodies erbij moeten kopen om hem te krijgen 
Kijk, buitenland dus!
Wel zelf opgehaald? Heerlijk, ik wil ook een week vakantie!

Ik heb ook wat extra betaald.
@Pandemo is op zaterdag namiddag/avond de Pelagos gaan ophalen vanuit België bij Nederlandse AD, voor een horloge die hij zelf niet meer wilde en hier zaterdagmiddag vroeg of iemand interesse had.
Ophalen alleen was al zo’n 250km en zondag overdracht in het midden mss nog eens 150km.
Hij wilde gewoon list prijs dus heb idd wat meer betaald voor brandstof vergoeding.
Die van mij was goedkoper, lijkt erop dat belastingen inderdaad het verschil maken.
Portugal 23%
Nederland 21%
Duitsland 19%
Klopt aardig met de listprijzen in die landen.
Prachtig gewoon 
Er staat er nu een in het blauwe:
https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-tudor-black-bay-58-zwart/426974
Blijft prachtig! 
Prachtige foto’s!










