Echt toffe foto wederom, waarmee gemaakt?
Iphone 

Knap mooie opstelling 
Als je uitgekeken bent op de 39mm
, heb ik wellicht nog wel een FXD om te ruilen 
Vind de lume op de FXD wel mooier dan op de 39 meer in balans.
Ja de fxd heeft de lume gelijkmatig op de inlay. Dat oogt iets meer in balans.
Vind ze trouwens beide erg gaaf.
Rechter is van mijn vader
Zeker beide erg gaaf, leuk zo naast elkaar te zien! 
Top trio. Variatie + kleur = 
Mocht je hem zo verkopen 

Echt knap die zilveren!
Lekker hoor die Ranger!
Meningen erg over verdeeld, maar dat hoort ook wel een beetje bij Tudor. Heel tof!
Ik vind 'm ook erg tof. Lekkere tool watch…en voor een (relatief) redelijke prijs.
Hij staat je prima zo. Enjoy buddy 
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met de listprijs van de Pelagos 39?
Ik zie nu al dat meerdere €4240,- hebben betaald, maar de list is €4170,-. (en dat heb ik betaald)
Zijn die dat in het buitenland aangeschaft? Maakt verder niet uit, het is zeer weinig verschil natuurlijk, maar ook op de site van Tudor is het €4170,-.








