Tudor Only deel VII

Tudormigo’s al die nieuwe Pelagos zijn heel cool!

Hier de 36:

17 likes

He, bah. :confounded:

Snel terug naar

*Blij dat het even bewolkt is* :innocent:

19 likes

Believe the hype, heel gaaf horloge!

22 likes

Klinkt zo bekend :wink:

1 like

Is dat die zonder doos en papieren?

1 like

Das toevallig, die heb ik ook :innocent:

Ga met 3 NA’s het weekend in, het loopt weer uit de hand. Ik ga mijn AA sponser even contacten

18 likes

Wel bijzonder dat Pelagos 39 in korte tijd overal beschikbaar komt en deze echt heel moeilijk te krijgen is bij de AD terwijl al veel langer op de markt :thinking:

3 likes

:joy::joy::joy: Ik heb er 3 verkocht deze week :money_mouth_face:
Waarvan 1 aan :thinking::thinking::thinking::thinking: hahaha .

2 likes

Mijn beste Tudormigo’s,

Fijn weekend. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

16 likes

Toen ik mijn Pelagos 39 op ging halen bij de AD, vertelde de verkoopster dat ze er van de FXD maar een handjevol per jaar binnen kregen. Lijkt erop dat ze (vooralsnog) in veel kleinere aantallen geproduceerd worden dan de P39. De FXD is ook meer een niche product dan de conventionelere P39.

2 likes

Jammer want heb hem wel gepast en vond het een leuk ding maar wil niet boven list betalen :expressionless:

Maar deze doet het voor nu ook prima :star_struck:

17 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Lekker hoor :star_struck:, zo’n champagne wijzerplaat wil ik ook graag nog een keer in de set. Komend jaar denk ik.

Dan gooi ik er een blauwe BB58 in, voordat er nog meer 39’s uitgeleverd worden dit weekend en dit topic er mee overspoeld wordt :joy:

28 likes

Mooie foto :+1:

1 like

Dankje @FRANS3. Ik heb weer geprobeerd mijn best te doen :sweat_smile:

14 likes

Is dat nou een RX10?

Ook op vanguardrubber erg lekker :yum:

15 likes

Dit is een Canon D80. Die lag al een paar jaar stof te happen bij mijn vader in de doka (hij is van de oude stempel en ontwikkelt liever foto’s). Dus ik mag hem “lenen”. Lees: ik mag hem voor onbepaalde tijd gebruiken. Hij zou de camera noteren voor de erfenis. Nou hoop ik dat dat nog heel lang zal duren :sweat_smile:

2 likes

Aantal jaar geleden m’n D90 verkocht en nou ik jouw foto’s zo zien heb ik er wel een beetje spijt van. :sweat_smile: Al heb ik dat geld toen in de hobby gestoken dus is ook geen hele slechte zet geweest.

1 like