14 likes
Toffe foto!!
1 like
Dank u ,hoor ik graag van jou 
1 like
De 39mm lijkt een ‘monster’ tegenover de Tudor Sub.
Zou je de Tudor Sub eens alleen naast de Pelagos willen fotograferen?
In ieder geval geen straf om beide te hebben! 
1 like
Dat is snel, bedankt! Mooi vergelijk, beide even prachtig op hun eigen manier.
1 like
Tudor heeft wel een verkoophit gelanceerd zeg… 
Gefeliciteerd en je zult niet de laatste dit weekend zijn verwacht ik.
1 like
Thanks! Hij was er ook een stuk eerder dan verwacht, kreeg in eerste instantie begin 23’ te horen maar vorige week was die er al 
1 like
Weet je het zeker dat deze mooie blauwe in het blauwe staat??? 
1 like
Tja, keuzes keuzes. Ik blijf hem erg fijn vinden, dat is het niet 
3 likes





















