EES16
24 november 2022 om 20:32
1663
Hier de cadeau van me vrouw aan mij van vandaag met toch nog een Tudor op de achtergrond
Aanvankelijk dacht ik dat de Pelagos 39 zou vertrekken maar na een aantal dagen op de pols heeft ie toch gewonnen van de Chrono Panda. Die is inmiddels verkocht.
En hier een fotootje van de Pelagos 39
22 likes
Phyl
24 november 2022 om 20:39
1664
Zeker mooi, maar vind de 41mm BB serie wel grof, helemaal de chrono met de extra knoppen.
Mijn gmt (waarschijnlijk) verkocht.
1 like
JuKo
24 november 2022 om 20:50
1665
Brick:
Kijk nog eens.
Verrek! Dit zijn inderdaad hele speciale Tudors! Gaaf zeg!
2 likes
Hier mijn ex. Inderdaad een knoepert
16 likes
Phyl
24 november 2022 om 21:05
1667
Dat bedoel ik. Mn speedmaster zie ik vele malen liever
2 likes
Gijs78
25 november 2022 om 01:19
1672
Ik kan m’n ‘39 ophalen Schaap gaf aan dat er weer een boel waren binnengekomen. Zaterdag eens passen en waarschijnlijk meenemen
6 likes
Phyl
25 november 2022 om 01:54
1673
Ik zal voorlopig niks horen vrees ik. Sta pas een maand ingeschreven ofzo
Gijs78
25 november 2022 om 02:11
1674
Worden er wel behoorlijk wat uitgeleverd begreep ik, dus hopelijk krijg je m snel!
1 like
Phyl
25 november 2022 om 02:48
1675
Dan nog kiezen, pro of de pelagos
1 like
RobinH
25 november 2022 om 08:50
1677
Jaaaa, je moet je registreren als ondernemer. Dan kun je je verlies meenemen in de belastingaangifte.
1 like
AKM
25 november 2022 om 09:10
1679
Ik heb ook maar 2 maanden hoeven wachten. Valt mij echt heel erg mee, dus er is hoop.
1 like
louis
25 november 2022 om 09:34
1681
Moraalpolitie weer weg hier? Mooi!
Hier nog steeds heppiedepeppie….
26 likes
Wel een mooie knoepert! Vind de looks echt goed.
Hoe vind je hem in vergelijking met de FXD?