Tudor Only deel VII

Holy sh*t!!! :scream: heb je voor je FXD een reserve en voor je reserve FXD een reserve reserve?

1 like

Voor mocht ie zinken.

Mijn clasp ben ik ook niet super voorzichtig mee, daar is geen beginnen aan met een bureaubaan.

Mijn kast daarentegen wel. Ik probeer ook goed op te letten bij deurposten bijv de vaatwasser uitruimen. Top op heden gaat dat goed.

1 like

Haha ja vaatwasser is ook zon ding . :nauseated_face: En dan lekker langs het hardstenen aanrecht blad halen :face_vomiting::cold_sweat::face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Dit is wel heel bijzonder. Een normale FXD en twee military pieces waarvan 1 de LHD!

Eigen collectie?

2 likes

Heel dik dit! Ik wil die LHD wel bemachtigen :roll_eyes:

1 like

Je kunt het horloge ook beter zelf dragen.

Kids zijn nog niet zo voorzichtig met andermans spulletjes. (Of hun eigen)

6 likes

Hahah bedoel meer dat je dan altijd druk in de weer bent en wat minder oplet.

Ander optie is de vrouw alles te laten doen natuurlijk :grimacing:

1 like

Heb je ook gezien dat die 2 op rechts anders zijn maar ook echt anders dan die linkse? :sunglasses:

1 like

Kijk nog eens. :nerd_face:

1 like

Vandaag werd ik gebeld en ga 'm morgen ophalen. @Fargo heeft 'm vandaag gehaald zag ik hierboven. Tudor heeft blijkbaar de productie een pepertje in de r##t gegeven!

3 likes

Nee niet de mijne jongens, deze zag ik zojuist voorbij komen op instagram. De twee rechters zijn voor de Franse Marine Nationale, vandaar dat het ook two liners zijn. Die zijn echt heel heel uniek

3 likes

En het blauwe gedeelte heeft ook een pepertje gekregen met Tudor Pandaā€™s :flushed: 5 stuks in de verkoop

1 like

:zipper_mouth_face::thinking:


9 likes

Nog een Tudor kopen :joy:




1 like

Ai, aiā€¦ zoveel al? Dan rijst de vraag; zat van de panda of zin in de Pelagos 39? :roll_eyes:

3 likes

Iemand nog opzoek naar de Chrono Reversed Panda met leuke korting?

10 likes

Ik vrees dat dat een hele lastige wordt tenzij jij duiker bent bij de Marine Nationale met een Frans paspoort en een aardige staat van dienst als officier :sweat_smile:

wel mooi in t zwart

2 likes