Tudor Only deel VII

Thanks😎 @MisterD

1 like

Nice, heb je deze pas hij komt me bekend voor van een aantal sites die ik in de gaten aan het houden was op :snowflake:

Nou ja. Als ik zie hoe snel ze hier geleverd worden zal die snel gewoon te koop zijn.

In de USA schijnt al dat die gewoon links en recht uit de etalage te kopen is.

Ik twijfel ook een beetje.

Had hem gekocht voor Metin, Metin houdt liever zijn sub. Boeit niet, ik hou 'm wel dan.

Draag comfort is 100 punten
Horloge is 100 punten
Maar toch is de Pro favoriet.

Pelagos houden, of flippen voor list nu het nog kan. Ik lig niet wakker van een paar 100 afschrijving, maar omdat ik hem niet voor mezelf kocht merk ik toch wat twijfel of ik hem nodig heb. :rofl::see_no_evil:

3 likes

Wacht even, je koopt een horloge voor iemand anders, die het vervolgens laat afweten?

Heel mooi :star_struck:

In goed overleg.:+1:

Hij laat het niet afweten, maar het horloge zit mij niet in de weg. Metin wilde hem gewoon ophalen, dus no problems. Het is meer dat ik twijfel of ik 'm nodig heb
:rofl:

Ik vind 'm fijner dan een Sub, fijner dan mijn 36 explorer… Ik heb alleen teveel horloges. :thinking:

6 likes

Gelukkig! Anders zou het nogal een streek zijn.

Overigens stem ik sowieso voor het houden van de Pelagos. Wat een top horloge. Hier inmiddels alweer twee weken om de pols.

2 likes

Normaal ben ik niet zo van een basic zwarte duiker. Er mag voor mij iets meer gebeuren.

Maar ja, het is een top ding idd. :thinking::+1:

2 likes

Ik snap de twijfel niet.
Vind het een geweldig ding! :heart_eyes:

Zoals het naar uitziet blijft deze de komende maanden non-stop op mijn linker pols. Gewoon lekker zorgeloos dragen :+1:

2 likes

Verkopen dan? :man_shrugging::grinning_face_with_smiling_eyes:

Mwaah. Denk t niet :rofl::see_no_evil:

Lastig!

1 like

Zonde om te laten liggen toch :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zojuist hier in het VK eens een willekeurige horlogezaak binnen gelopen. Vitrines lagen vol met nieuwe Tudor’s die ik in Nederland nog nooit in het wild heb weten te spotten. Pelagos 39 mm niet zien liggen, de 42 mm wel.

1 like

Behalve de Pelagos 39mm en FxD ligt alles hier ook eeuwen voor het grijpen hoor…

Hoho, check die rode tekst.

Ok, op het eerste gezicht is hij misschien niet super spannend. :sweat_smile:

15 likes

Lastige keuze, maar als de pro je favoriet is is dat het antwoord lijkt mij. :slight_smile:
vel mensen flippen de p39 in elk geval. geen idee waarom :innocent:

is juist spannend!

1 like

Heel veel foto’s hier van de mooie nieuwe Pelagos 39 :blush: Ik ga m zaterdag ophalen. Ligt al klaar sinds vorige week, maar helaas nog geen tijd gehad.

Ik maak me alleen een beetje ‘zorgen’ over de sluiting. Ik heb kleine polsen (16,5 cm) en de sluiting oogt zo groot. Is het wel comfortabel? Heeft iemand wellicht wat foto’s van de sluiting, om de pols?

1 like

Geen kleine sluiting idd. Mijn pols is 17.2

6 likes