Tudor Only deel VII

17,5…

7 likes

Dank. Moet ook gewoon passen natuurlijk, dan weet je het pas echt.

Vertekend natuurlijk zo op de foto, maar oogt wel echt massief. Zeker voor een ‘kleiner’ horloge.

1 like

Dat is zeker waar. Had van mij zeker iets kleiner mogen zijn en iets minder scherp :innocent:

1 like

Sluiting niet klein, pols wel

4 likes

Yep, had ook wat groter mogen zijn.

Meer spek jonguh!

1 like

Spek genoeg maar op de verkeerde plaatsen :joy:

2 likes

Sluiting is qua stijl en grootte gelijk aan de Rolex Sub (40mm versie) en die wordt ook door iedereen en zijn moeder gedragen dus denk dat het wel goed komt :grin:

1 like

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Heb ook de nieuwe Ranger korte tijd in bezit gehad, deze heeft het veld moeten ruimen om budget vrij te maken voor de nieuwe Pelagos.
Maar moet zeggen dat de Ranger toch wel de mooiste verstelbare sluiting heeft, ook net wat kleiner.

1 like

De pelagos 39 oogt wel wat fors. Zag hem ook naast een vintage sub langskomen op instagram, dan lijkt de sub een stuk kleiner. En dan ook nog de grore clasp…

Ik ga iets geks zeggen: ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de BB58 :shushing_face:

5 likes

Gelukkig zit er ook rubber bij. :nerd_face:

2 likes

Dat is niets geks toch, ieder heeft recht op zijn eigen mening :wink:
Leg je de BB58 en de P39 naast elkaar dan is de 58 toch verfijnder. De kastmaat is dan wel hetzelfde maar de P39 is eigenlijk gewoon een 40.
De bezel hangt net iets over de kast en is ook iets groter 39,8 mm om precies te zijn. En dan heeft de P39 ook nog die ( naar mijn mening) prachtige crowncards .

18 likes

Ik heb een sub (114060) en het oogt op de foto’s toch groter. Maar hopelijk heb je gelijk en valt het wel mee! :slightly_smiling_face:

1 like

Helemaal niet gek. De bb58 is prachtig.

De Pelagos is iets meer toolish en stukken lichter. Ook net wat dunner dacht ik.

De bb58 heeft een heerlijke vintage vibe. Wel jammer dat die band niet voorzien is van de verstelbare sluiting.

1 like

Ik heb ook een 6 digit sub (116610)

De Pelagos draagt echt een stuk kleiner naar mijn mening. Wordt versterkt door het gewicht.

2 likes

Dit was naast een vintage sub:

7 likes

Ik ben ook niet bang voor het formaat van het horloge zelf, maar hoop dat de grote sluiting niet oncomfortabel zit. M’n ervaring met Tudor banden/sluitingen is niet heel positief. Al is de t-fit clasp sowieso een hele verbetering al natuurlijk.

De BB58 had gewoon volledig snowflake moeten zijn voor mij persoonlijk was dat de voornaamste reden dat ik hem geflipt heb.

Het is best een leuke hobby, dat we allemaal wel een ander detail hebben waar we over vallen :stuck_out_tongue:

1 like