Met een nieuwe Ranger band erop,helemaal top
Ik kreeg diezelfde dag bij de AD ook te horen dat het de eerste was die zij geleverd hadden gekregen. Toch bijzonder aangezien ik pas 2 dagen na release mijn reservering had geplaatst.
Mijn eerste Tudor en ook mijn eerste luxe klok (na jarenlang te hebben rondgekeken). Erg blij mee.
Ik heb er een van dezelfde AD met een pasje van een dag eerder… Dus, korreltjes zout.
Ja fijn en vervolgens doorverkopen voor €5000, walgelijk dit soort praktijken.
Hoe weet je dat het dezelfde AD was?
Om het simpele feit dat ik dat aan EES16 heb gevraagd.
Aha alleen heb ik 'm niet bij dezelfde vestiging gehaald, dus kan toch zijn dat de verkoper in mijn geval de waarheid sprak.
Ja. Dat zou kunnen, maar ik hoor overal hetzelfde verhaal.
Klopt, maar niet zo gek aangezien vorig weekend de eerste levering arriveerde bij alle S&C vestigingen.
De hobby begint toch wel een rare wending aan te nemen. Ik had een nieuwe spijkerbroek nodig en kom net terug uit de stad. Klaarblijkelijk hield ik de BB58 er naast om de kleur van de spijkerbroek zo goed mogelijk te laten matchen met het horloge
Je horloge op basis van je kleding uitzoeken is vrij logisch, maar je kleding uitzoeken op basis van je horloge???
Is dit herkenbaar voor jullie?
- Ja, duh! Dat is toch logisch? Dat je dat nu pas doet!
- Nee, je moet je direct vrijwillig laten opnemen.
0 stemmers
Denk dat de overlap vrij groot is aangezien ze redelijk op elkaar lijken…benieuwd of je ze lang naast elkaar zal bezitten.
heel eerlijk… nee maar ik koop wel horloges die bij mijn kleding passen
ben ik nu een snob?
Scalpers… ik mis hier echt een dikke dislike knop.
In ieder geval blij dat ze zo massaal uitgeleverd worden, hoop dat je er mee blijft zitten
Hahaha nee hoor, gewoon iemand die gevoel heeft voor stijl
Snob gedrag vind ik pas als je je eigen horloges beter vind dan anderen en dit ook erg laat blijken haha.
Echte snobben ben ik gelukkig nog niet tegengekomen op HF.
Lekker hoor, staat m goed.