Ik kreeg diezelfde dag bij de AD ook te horen dat het de eerste was die zij geleverd hadden gekregen. Toch bijzonder aangezien ik pas 2 dagen na release mijn reservering had geplaatst.
Mijn eerste Tudor en ook mijn eerste luxe klok (na jarenlang te hebben rondgekeken). Erg blij mee.
De hobby begint toch wel een rare wending aan te nemen. Ik had een nieuwe spijkerbroek nodig en kom net terug uit de stad. Klaarblijkelijk hield ik de BB58 er naast om de kleur van de spijkerbroek zo goed mogelijk te laten matchen met het horloge
Je horloge op basis van je kleding uitzoeken is vrij logisch, maar je kleding uitzoeken op basis van je horloge???
Is dit herkenbaar voor jullie?
Hahaha nee hoor, gewoon iemand die gevoel heeft voor stijl
Snob gedrag vind ik pas als je je eigen horloges beter vind dan anderen en dit ook erg laat blijken haha.
Echte snobben ben ik gelukkig nog niet tegengekomen op HF.