Tudor Only deel VII

Gr, Vigorelli

16 likes

De verse Pelagos 39

*crosspostje

25 likes

14 likes

18 likes

Alweer eentje in het blauw :no_mouth:
Die van mij gaat nog eventjes nergens naar toe :star_struck:

16 likes

Zal wel al weg zijn aan de likes te zien :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Et voila :rofl:

1 like

Ze komen in het blauw en gaan binnen een kwartier weer door naar de volgende :grinning:

10 likes

Spelen met de Pelagos in de nachtdienst :wink:

Goede nachtrust Tudormigo’s :hugs:

19 likes

Die van mij ook niet, heb deze nu bijna 5 weken en 1 dag niet gedragen ivm een nieuwe aanwinst.
Maar toen toch snel deze weer om de pols geslingerd.
Pffff wat een heerlijk horloge en wat draagt dit fantastisch :wink:

2 likes

Dat is met die Pro wel anders. Blijkbaar toch minder populair. Toen ik eenmaal een Pro in de handen had, snapte ik hem wel.

1 like

Mocht er iemand nog een Pelagos 39 willen, stuur maar een PB.

Ik vind juist de Pro vetter. Hij gaat er toch uit.

7 likes

Blijft grappig om te zien dat veel mensen toch best snel weer van de hype train af stappen. Herkenbaar, ik keek er ontzettend naar uit en heb mijne na slechts 2 dagen alweer door gezet. Op foto’s fantastisch en qua specs helemaal top, maar om de pols deed het mij helaas zo goed als niets. Nu dus maar blijven behelpen met de Sub :wink:

3 likes

Dat is het juist denk ik… heb erg het moderne Sub gevoel bij deze. Zou dan ook eentje laten gaan.

1 like

Horloge even rust, zelf lekker naar bed😔

Fijne vrijdag Tudormigo’s :hugs:

15 likes

Het is gewoon een moderne Sub.
En dan nog één die beter draagt dan het origineel!

Maar precies waarom hij niet voor mij is. Anders had ik al wel een keer een Sub gekocht ehh. :wink:
Ik kocht hem niet voor mezelf, wetende dat hij niet ging winnen van de PRO heb ik hem een weekje gedragen… Dik? Ja. Voor mij net te saai. (eigenlijk net als de Explorer 36, die ligt ook maar te liggen in de kluis & ligt daar al zeker 4 maanden aan 1 stuk.)

3 likes

Ik heb m nog nooit omgehad en ken dus niet vergelijken met de pro

1 like

Als iemand nog een kortstondig gedragen P39 zoekt voor normale list prijs, hit me up!

1 like

De Pelagos 39’s worden al weer snel ‘tweedehands’ aangeboden. Het is jammer dat mijn horlogepotje leeg is, anders had ik wel toegehapt.

2 likes