Tudor Only deel VII

13 likes

Om hier nog even op terug te komen

Typisch, vrijwel iedereen met een PRO is er gek op & houdt 'm.
Ik zie vrijwel iedereen z’n pelagos verkopen.

Ik denk dat het met de tijd dus andersom is.

3 likes

Zo zou je het ook kunnen zien, absoluut. Het viel me op dat de Pelagos vrij snel verkocht wordt, terwijl een Pro al even staat. Misschien dat ook de hype die nu werkt.

1 like

Als de hype gaat liggen zie je pas echt hoe populair een horloge is. Heb het idee dat veel kopers de pelagos 39 nu maar gewoon kopen want hij is nieuw, gehyped en je kunt het horloge met winst verkopen.

1 like

Hype train
 waait wel over. Net als in het begin met de BB58, de chrono, de pro
 en straks de P39.
Ik vind hem echt tof en gaat er zeker komen, maar ik sla de periode van gekte wel over.

5 likes

Pro is meer Tudor. Evenals een bb58. De bb58 wordt de echte klassieker denk ik.

3 likes

Toch mega lekker ding :partying_face:

14 likes

Neutraal, denk ik. De periode van winst pakken is snel ingezakt.

2 likes

Dat lijkt misschien zo doordat de beschikbaarheid van de P39 beter is geworden, waardoor er meer in omloop zijn. Daarnaast door kuddegedrag, want nieuw model en veel positieve reacties.

Dat valt wel mee en logisch gevolg van meer aanbod. Op C24 liggen de prijzen nog steeds tussen de 4700-5500 euro.

Als ze nou die bb58 uitbrengen met de band van de ranger erop en vierkante uur markeringen ipv de ronde dan zijn we klaar.

3 likes

Tudor Submariner

Stop de tijd. :grin: :clap:

7 likes

Eens, al verandert dat mijn punt verder niet.

Ik hoop dat de hype rustig verdwijnt rondom de populaire modellen zodat alles echt goed verkrijgbaar is voor iedereen. Dat is voor mij toch meer het Tudor gevoel.

2 likes

Ik vind de BB Pro echt heel gaaf. Gaat er nog wel een keer komen, denk dat ik liever eerst nog een BB58 wil proberen in het zwart/gilt. Erg fraai namelijk!

4 likes

Die zwart/gilt zit ook al lang in mijn hoofd. Denk dat ik voor nu de pro uit t verkooptopic haal, de p39 even laat voor wat t is.
pro, oris 65 en speedmaster maakt een mooi trio.

wat doet de P39 ltl?

Had ook aanbod de pro ruilen/inruilen op breitling premier. zou ook kunnen en dan toch de p39

1 like

47mm

1 like

Tussen vragen en krijgen zit nogal een verschil natuurlijk.
Imo ben je echt van het padje als je nu premiums gaat betalen op Tudor. Alles is vlot bij de AD te krijgen.

Of je moet vreselijke haast hebben :yum:

1 like

Wat is in jouw ogen vlot? Ik was er relatief snel bij waardoor ik “maar” 2,5 maand heb hoeven wachten op m’n P39, maar ik had nog even geïnformeerd naar m’n dubbele reservering terwijl ik die annuleerde en daarvan bedroeg de wachttijd iets minder dan 12 maanden. Dat beschouw ik niet als vlot.

ongeveer pro dan.

LHD knopje links :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

De pro is vooral een stukje dikker en zwaarder.

1 like