Tudor Only deel VII

Koffie, leesvoer en af en toe wat kiekjes schieten. Huize herrie even voor mijzelf. Beter wordt die vrijdag middag niet :slight_smile:

14 likes

Vind echt geweldig mooi (en praktisch) met dat elastieke bandje, zo zou ik hem zelf ook dragen.

1 like

Desk diving :grin:

13 likes

Draagt heerlijk idd. Nu nog kijken of ik mij stoor aan die 1mm gap, anders wordt het een 21mm bestellen :smile:

12 likes

Snap ik niet. Zou toch t zelfde zijn als de pro?, dus 20mm

Ik heb besloten hem te houden maar bij een goed bod :man_shrugging:t2:

Heb weer ideeen die me niet loslaten, frustrerend hahaha

16 likes

Overweeg eens een Steward?

1 like

+1. Bijna weekend !!!

36 likes

Geen 21mm op de site…

Inderdaad!

Mijn 22mm is aan de krappe kant… misschien is die 21,5mm, als iemand interesse heeft wil ik de schuifmaat er wel even op los laten.

1 like

Zeker, nog even volhouden! Naast het duiken ben ik stiekem ook al aan het surfen. Op het web. Kan allemaal met Tudor :smiley:

3 likes

Welke kleur is dit? Original MN? Die van jou lijkt stuk donkerder dan op de site.

2 likes

Gewoon Original idd met nummer print.

1 like

Valt niet op man, staat echt top.

1 like

Vlot is idd een maandje of 2a3. Zo kort op de release misschien een maandje langer.

Ja maar dat is nu niet het geval indien je 'm bij een AD wilt halen, dan kan het dus mogelijk een jaar duren eer je een belletje krijgt.

Dat is een mooi stukje verwachtingsmanagement van de AD. “Duurt zeker een jaar” en na 2 maanden een telefoontje krijgen.
Tot nu toe nooit lang hoeven wachten.
Maar goed, eens moet de eerste keer zijn zeker.

Dat verschilt gewoon per model, hoeveel geleverd wordt en hoeveel vraag er naar is. Natuurlijk is er ook sprake van verwachtingsmanagement, maar ik moet nog zien dat mensen die zich weken na de release op de wachtlijst hebben laten plaatsen na 2 maanden een belletje krijgen.

Hmmm , een gewone blauwe Pelagos zou ik wel zien zitten
iemand …

1 like

Nou nee als je de FXD eenmaal hebt gezien.
Maar snap ‘m wel. Zelf ook een keer of 5 gehad :joy:

1 like