Tudor Only deel VII

Vanuit de nacht, ik hou de wacht :wink:

17 likes

supergaaf om te zien, nooit omgehad, zeker fan, maar toch twijfel op de huidige collectie.

1 like

lang genoeg getwijfeld. Bij deze uit de verkoop en weer lid bij de tudor club.

Nu dus bij deze uit de verkoop

11 likes

Tja het is Tudor nummer 6 alweer en echt de fijnst dragende Tudor die ik ooit om heb gehad .
Zie dus ook net dat je de Pro toch maar weer uit de verkoop heb gehaald :+1: groot gelijk bij twijfel nog niet weg doen en gewoon lekker dragen.

1 like

Ik denk 1 van de mooiste gmt met vintage vibe!
Weinig intresse en ik ga niet lopen euro knallen en dat ding wegdoen voor 3k

2 likes

Ik kan je geen ongelijk geven! Het is zeker een van de mooiste GMT’s. Mooi dat je hem houdt.

1 like

Zwart/gilt :ok_hand:

15 likes

Grazy!

.

31 likes

Gaaf ding zeg Brickie!!! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gooi m weer om de pols vandaag, heerlijk!

21 likes

Nieuwe aanwinst hier. :black_heart:

28 likes

Wat is je gevoel,als je hem vergelijkt met de FXD Alex :blush:?

1 like

Echt beide top ! Ding weegt bijna niks. In het geheel een erg fijn horloge. Altijd al fan geweest van de Pelagos.

2 likes

20 likes

:sunglasses:

19 likes

13 likes

Ik kan m’n 39 maandag ophalen, maar sta ook op de lijst voor een FXD en twijfel of ik toch niet moet wachten tot die binnenkomt… :thinking:

De FXD lijkt me wat unieker (en goedkoper voor list), maar op zich ook wel weer groot voor m’n 16,8 cm (±) polsen.

Lastig! Ideeën?

2 likes

FXD is idd te groot voor je, de P39 zal qua maat perfect zijn, maar dat zou een BB58 ook zijn, of de BB36 (die met gladde bezel). Genoeg keuze dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De BB58 heb ik verkocht (op het forum) omdat het toch niet mijn stijl was (te klassiek) en de band me niet zinde (geen aanpassing mogelijk) en 36 is echt te klein, dus het moet ‘dan maar’ de (moderne) 39 worden :grin:

1 like

Ja, gewoon allebei :grinning:
Je kan altijd nog eentje flippen hier als deze je toch tegenvalt

1 like