Zeker!
Wel een luxe probleem, 2 toppersš
Haha, zeker een luxe probleem. Gelukkig heb ik voor mezelf besloten de komende tijd alleen maar Tudor te dragen anders werd het nog een groter āprobleemā
Daar zit ik ook wel eens over na te denken. BB58 houden, de rest in de verkoop en een P39 of Pro voor terug te kopen en alleen die twee houden. Toch weer een stukje minder keuzestress met twee horloges
Je denkt er bij elk nieuw horloge op vooruit te gaan, maar eigenlijk maak je het jezelf alleen steeds maar lastiger inderdaad
Ik ben er op afgestudeerd. Ik had het graag voor je gedaan maar helaas woon ik onder Rotterdam.
Maar waarom begin je niet met een hele goede schroevendraaier en een flesje Loctite? Goed gereedschap is het halve werk.
Dat zou een mooie set zijn !
Dan kan ik je helaas niet helpen @Thiemstra ,maar er is vast wel iemand in de buurt of gewoon een goeie schroevendraaier kopen,suc6
Ja dat weet ik het is alleen zodra ik deze schakel er tussen heb ik er nooit meer gebruik van ga maken. Dan vind ik het economisch gezien zonde om hier in te investeren. Heb het wel even met huidige schroevendraaier geprobeerd maar schroefjes draai ik alleen maar stuk. Gelukkig zitten er ook 2 schroefjes bij al hoewel die weer een iets andere maat qua kop hebben zo te zien. Heb nu een afspraak gemaakt bij een juwelier in Leeuwarden ga ik volgende week even langs dan moet het goed komen. Ik ben alleen super ongeduldig en wil het altijd zo snel mogelijk klaar hebben haha
Zou haast zeggen rij eens op een zaterdag ff naar tempus, ben er vanochtend geweest. Toffe gasten, zeer behulpzaam. En kan je nog ff leuk mee praten over horloges, want hun zijn ook echt liefhebbers. Alleen vanaf de omgeving Dokkum is het denk ik al gauw ander half uur. Ik was er vanochtend ff voor mān santos, maar 10 minuutjes werk, maar daarna nog enige tijd leuk over horloge gepraat. Dus vond het zeker het ritje van iets meer dan een uur waard
Bij welke juwelier in lwd als ik vragen mag?
Heb je een pb gestuurd
Met ballen?
Bevalt het halve schakeltje ?
Zit er nog niet tussen, durf het niet zelf.
Ga binnenkort naar een gast die ervaring heeft, dus op tijd voor de dikke zomerpols-periode