GMT Topper, gefeliciteerd
Ik was msch wat te ruw in mn oordeel.
De maat is gewoon smaak en inderdaad alles went.
Ik dacht meteen: op jubilee zou deze mooi zijn.
Ja het zilverige wit is
Eens te wit komt goedkoop over. En ik vind de BB58 juist een mooie dikte, totaal niet dik.
Vind het een geslaagde kleur combi, dank voor de info. Zijn de problemen met dat uurwerk al opgelost? Dat is de enige zorg bij de GMT’s die ik heb!
Nee hoor en feitelijk ook helemaal waar,het is geen dun horloge. En zoals altijd smaakgebonden.
Ik waardeer het enorm als een horloge dunner is, daar zie je wat mij betreft ook juist vakmanschap in, maar ik kan goed tegen wat dikkere horloges. (net als wat groter, onder 39mm is niks voor mij)
Ik ook. Welke zou daar op passen?
Ik heb geen idee van problemen of oplossingen
5 jaar garantie
Mooi man! Mooie dikte ook
Prachtig prachtig.
Laat je mij weten wanneer je zover bent om hier in dit topic iets te plaatsen?
Je kunt mij bellen of appen of mailen of gewoon via pm
Dank je
Dank je
Datumvenster wil nog wel eens halverwege blijven hangen. Maar dat was een issue bij de eerste GMT waarvan deze hetzelfde uurwerk heeft. Mogelijk is dit inmiddels allang opgelost geen idee.
Respect voor de relaxte houding maar als dit nog een issue zou zijn dan is het niks voor mij, garantie of niet.
Ook de pro is nog niet verlost van alle datumproblemen zag ik ; al is dit misschien domme pech ?!
Hij laat het uurwerk uit elkaar halen en laat zien wat er mis was ( vanaf ongeveer 3.40 minuten ).
Die van mij zit er nu ook tussen en is echt perfect. T fit sluiting zit nu precies in de midden dus kan alle kanten op. Ben ook goed tevreden over de kwaliteit van de link heb zelf de zijkanten even mat gemaakt. Al hoewel 50 euro voor zo’n stukje staal best wel duur is natuurlijk
Zou iemand met een BB Pro en een schuifmaat willen meten wat de dikte van een schakel is? Ik vraag me namelijk af of ze hetzelfde formaat hebben als de nieuwe BB schakels. Alvast heer erg bedankt!
Hahaha mooi Tudorschild op je pols