Die van mij zit er nu ook tussen en is echt perfect. T fit sluiting zit nu precies in de midden dus kan alle kanten op. Ben ook goed tevreden over de kwaliteit van de link heb zelf de zijkanten even mat gemaakt. Al hoewel 50 euro voor zo’n stukje staal best wel duur is natuurlijk
Zou iemand met een BB Pro en een schuifmaat willen meten wat de dikte van een schakel is? Ik vraag me namelijk af of ze hetzelfde formaat hebben als de nieuwe BB schakels. Alvast heer erg bedankt!
Hahaha mooi Tudorschild op je pols
Ik red het nog wel hahaha. Ik had 20km gewandeld dus dan zwellen mijn polsen sowieso meer op dan normaal. Ik voelde mijn horloge eigenlijk niet. Pas toen ik hem af deed viel die mooie afdruk pas op hahaha. Ik heb gelukkig nog een gaatje over. Dus er is nog wat speling.
Ik zag die Steel Reef link ook voorbij komen op Instagram. Het is wel een leuk systeem.
Da’s best veel 20 km !
Dan mag het wel gaan knellen inderdaad !
Wij hebben een korte wandeling gemaakt in de regen
Da’s een ijzervreter aan zijn profiel te zien
Watje is ie
Valt wel mee toch? Met hardlopen leg ik meer kilometers af haha. Ach… het gaat er om dat we buiten lol hebben, toch?
Zoishet !
Voor degene die geinteresseerd zijn in de Marine Nationale Tudor Submariners, dit zijn leuke filmpjes:
En er komt nog meer aan!
Wat is het voor hond? Rottie?
Zijn top
Idd wel interessant. Er is nog niemand op HF die hem heeft denk ik? Ben wel benieuwd naar de ervaringen.
Is dit de 41versie , dat was mijn eerste BB ook .
Later toch over gestapt op de 36mm.
Oh, word ik zo naar een Tudor topic gelokt?
Ik wil best testen of een Tudor gaat knellen bij 4 x 50km over 2,5 maand in Nijmegen.
Wie stelt er eentje beschikbaar?