Tudor Only deel VIII

Goed bezig :+1:

3 likes

Dit is inderdaad de BB 41. :slight_smile:

De vorige eigenaar heeft de gepolierde bezel en kanten van het horloge gesatineerd. Geeft een meer ‘toolwatch’ look nu. Ik ben er zelf nog niet uit of ik hem opnieuw wil laten polijsten, of zo houden :sweat_smile:.

6 likes

Op zich vindt ik het wel mooi staan hoor :ok_hand: de bezel in orginele staat is prachtig maar ook een kras magneet.

1 like

Teckeltje

1 like

Heb er een op m’n BB chrono. Iets meer speling van de Rolex variant maar werk verder hetzelfde als een easylink:

7 likes

Is de link ook nog mooi te verschuilen in de clasp als die uitgeklapt is?

Bij mij staat de laatste schakel in het middel van de sluiting. Dan zie je ‘m uitgeklapt niet zitten:

6 likes

Als de band op het laatste gaatje in de sluiting staat en de easylink is open, dan ziet dat er zo uit:

4 likes

Ik vind het er goed uitzien :+1:!
Echt een uitkomst !

2 likes

Bedankt voor de foto’s! Bij mij staat de band ook op het middelste gaatje dus het gaat er goed uit zien als de schakel is uitgeklapt.

1 like

Net de nieuwe budgundy 41 gepast. Toevallig had een vriend van mij de Harrods op met de oude maatvoering en die was echt aanzienlijk dikker. Mooie verbeteringen en ook de wat andere proporties met de bezel en wijzerplaat valt op. Echt een verbetering op de pols

19 likes

Alvast een fijn weekend Tudormigo’s :hugs:

8 likes

23 likes

De kast is inderdaad aanzienlijk dunner. Leuk om ze zo eens naast elkaar te zien, zodat je echt het verschil kan zien!

3 likes

Aanzienlijk dunner?
Wat hebben jullie voor x-ray ogen zeg?!

3 likes

Heel gaaf! Kan niet wachten op de rest vd afleveringen.

Beetje wazige foto maar het verschil was wel echt te merken. Tuurlijk, hij is nog steeds dikker dan de 58 en 54 maar hij lag aanzienlijk beter op de pols dan de originele modellen.

Edit, nu ik de foto zie, komt niet echt over hier haha. Aanraden te passen

9 likes

Het middendeel lijkt mij dunner op de foto , en ik heb geen beste ogen meer :wink::sweat_smile:

Maar zijn ze zo goed leverbaar? Want ik verbaas me erover dat er een gloednieuwe BB Metas in het blauwe hoekje staat, onder list. :grimacing:

Wat dat betreft zijn de BB58 dagen vervlogen tijd.

1 like

Je bedoelt die 39? Tsja… het is eigenlijk een supermaat. Als je kijkt hoe populair de rolex datejust 41 en OP41’s zijn, snap ik niet dat die niet verkocht wordt…

1 like