Tudor Only deel VIII

Ik ben inderdaad benieuwd of ze daar wat mee gaan doen. Ik hoorde een aantal reviewers praten over dat de BB58’s die nu geproduceerd worden ook een T-Fit Clasp krijgen. Verder geen nieuws.

Stiekem ben ik ook wel benieuwd of er volgend jaar nieuwe kleuren bij komen van de BB54.

2 likes

41 is dan dan hè. Die rode Burgundy bezel.

Ik ook niet… terwijl het toch een super goed model lijkt te zijn. Net iets groter, dun genoeg, Metas uurwerk. :ok_hand:
Maar blijkbaar is de hele horlogemarkt aan het veranderen. Die premiums op Rolex zijn ook al behoorlijk aan het verdampen.

Ja ongetwijfeld hoor! Alleen ik denk nog steeds dat die erg klein is voor een duiker. Ongetwijfeld historisch correct, maar ik denk dat het tegenvalt.

2 likes

De BB54 is natuurlijk wel echt wat nieuws, maar of dat voor de Europese markt een hit wordt…denk het niet. Die liggen hier niet op voorraad omdat ze allemaal naar Azië gaan.

Overigens zou ik hem wel graag hebben, maar de liefhebbers doelgroep is niet al te groot vrees ik.

1 like

Denk dat er genoeg liefhebbers zijn! Ik vind hem gaaf :ok_hand:

Geen idee, ik liep toevallig bij een AD in Dublin langs en ze hadden hem liggen, alleen niet op jubilee. Eerlijk gezegd niet gevraagd of die te koop was maar dat zal wel. Die andere nieuwe 39/41 blackbays waren ook hier te vinden.

Ik zou het nog niet durven te zeggen. Ik moet hem zelf ook nog passen om te kijken of het wat is qua formaat, maar over het algemeen begin ik meer te neigen naar kleinere horloges.

Leuke stad! En voor zover ik heb gezien zitten er inderdaad twee hele mooie AD’s. Veel plezier en drink een Guinness op ons!

1 like

Dat is zeker goed gekomen!

1 like

Crosspost, maar geniet van -eindelijk- een mooie zaterdag Tudormigo’s :sunny:

13 likes

Goedemorgen op deze mooie zaterdag!

26 likes

Uitgeslapen, dus nu tijd voor koffie

13 likes

Fijne zaterdag

19 likes

Mogguh Tudormigo’s, een mooie zaterdag gewenst :hugs:
Nog steeds happy met de P39 in een voor mij perfecte maat .

20 likes

14 likes

Wat een fijn horloge heh :ok_hand:
En wat een mooie dag ook

16 likes

X-post maar ben blij met de NA :ok_hand:t2:

22 likes

Yes :ok_hand:

Laat die foto’s maar komen, gefeliciteerd met je topper :+1:

1 like

Mijn eerste Tudor! Vandaag opgehaald!

42 likes

Lekker zomerse en tijdloze NA. Gefeliciteerd

1 like

Danku! Super blij mee, inderdaad een zomers horloge met rubber band, wel even wennen aan de maat 37, om de pols en foto lijkt hij een stuk groter

1 like