Zo. Nu weten jullie alles.
Morgen maar es die faux rivets laten wegslijpen.
Ofwel gaat ie op mesh. Dat zal m staan om de vintage feel compleet te maken.
Volgens mij tot €3000, als ze het accepteren daarboven zijn ze wettelijk verplicht melding bij belastingdienst te doen. Leuker kunnen ze het niet maken
-Ja. de wijzerplaat is niet spierwit. Opaline heet het geloof ik inderdaad. Ik vind het een plus. Echt wit maakt ook ‘‘goedkoper’’ vind ik
-Ja het is een geen dun horloge. Zeker niet, maar ik ervaar hem dunner dan de gewone BB. Die heb ik juist weggedaan omdat ik die te dik vond. De BB58 en de Black Bay ETA vind ik ook niet te dik
Ik was msch wat te ruw in mn oordeel.
De maat is gewoon smaak en inderdaad alles went.
Ik dacht meteen: op jubilee zou deze mooi zijn.
Ja het zilverige wit is
Eens te wit komt goedkoop over. En ik vind de BB58 juist een mooie dikte, totaal niet dik.
Vind het een geslaagde kleur combi, dank voor de info. Zijn de problemen met dat uurwerk al opgelost? Dat is de enige zorg bij de GMT’s die ik heb!
Nee hoor en feitelijk ook helemaal waar,het is geen dun horloge. En zoals altijd smaakgebonden.
Ik waardeer het enorm als een horloge dunner is, daar zie je wat mij betreft ook juist vakmanschap in, maar ik kan goed tegen wat dikkere horloges. (net als wat groter, onder 39mm is niks voor mij)
Datumvenster wil nog wel eens halverwege blijven hangen. Maar dat was een issue bij de eerste GMT waarvan deze hetzelfde uurwerk heeft. Mogelijk is dit inmiddels allang opgelost geen idee.
Respect voor de relaxte houding maar als dit nog een issue zou zijn dan is het niks voor mij, garantie of niet.
Ook de pro is nog niet verlost van alle datumproblemen zag ik ; al is dit misschien domme pech ?!
Hij laat het uurwerk uit elkaar halen en laat zien wat er mis was ( vanaf ongeveer 3.40 minuten ).