Vanguard???
Maar weer eens de chrono showen hier. Staan er opvallend veel in het blauwe gedeelte. Begrijp ik niets van
Nee, Zealande
Nice zo op rubber
Staat m prachtig, hoe draagt die in verhouding met de oem rubber band.
Ik heb deze wel eens mogen passen. Bijzonder wel, maar op een of andere manier is het een aparte combinatie. Oneerbiedig gezegd, ik zal me niet populair met de vergelijking maken (maar bedoel hem niet verkeerd): als een extreem luxe vw golf. Prima op zichzelf, maar het is zo’n contrast met een gewone (4x duurder….het goud verklaart het niet hoor). Het wordt echter nooit een bmw van de luxe.
De oem band is ook top echter vind ik persoonlijk dit mooier staan dan met de end links.
Tja dat dacht ik al, weet zelf ook nog niet wat ik van die end-links denken moet.
Maar deze staat wel heel erg tof
Pip
Begrijp ik ook niet
Vorige week een omgehad !
Prachtig horloge !
Heeft er misschien al iemand ervaring met het monteren van de nieuwe Tudor Jubilee band op één van de oude(re) Black Bay modellen?
Mijn huidige Tudors. De bovenste rij mag blijven. S/G, Zilver en brons
De BB Chrono was een fantastisch horloge maar is vandaag geruild voor een dunnere panda-dial van een andere fabrikant.
De Grantour staat al even in het blauw en de Smiley zal daar door overlap met de GMT ook ooit verschijnen.
Samen met deze Royal houd ik dan een mooi kwartet over, al zeg ik het zelf
Indrukwekkend kwartet hou je over. Wel jammer van de Chrono. Staat wel mooi naast de andere vier. Misschien toch nog eens heroverwegen
Is dit een 41?
36mm op 16,5cm pols
Gassan Schiphol vertrek 1