Tudor Only deel VIII

Ik heb hem is (in nieuwstaat) vastgehad en was onder de indruk.

Verder blijf ik er door de foto’s van Goldberger wel door gecharmeerd. Goed het verschil te zien hier ook qua kleur

13 likes

Wat de smiley ooit weg? Maar dat is de OG waar het voor tudor juist weer mee begonnen is, zou toch zonde zijn :thinking:

1 like

Daily geworden!

19 likes

Twee weken geleden had ik de BB58 op tijd gezet met behulp van de Toolwatch app. Twee weken lang heb ik alleen de BB58 gedragen en was benieuwd hoe die zou lopen. Na twee weken loopt die 6 seconden voor. Niet slecht na twee weken.

Plaatje voor de sfeer.

22 likes

Afgelopen vrijdag meteen maar een halve schakel besteld voor mijn nieuwe pro .

Kwam vandaag binnen!

Band zat goed maar met t fit verstelling helemaal dicht . Nu zit hij goed precies halverwege , kan twee klikjes kleiner EN groter :+1:.
Kwaliteit is best goed al zie je wel verschil natuurlijk :wink:!

15 likes

Past prima en wat een plaat!

Op de foto bijna geen verschil in finish. Dat is al een goed teken. Persoonlijk zou ik de half link zo dicht mogelijk naar de clasp plaatsen zodat het visuele verschil minimaal is.

3 likes

Ik 6 april eentje besteld, volgens T&T al sinds 12/4 met het vliegtuig onderweg naar Amsterdam​:joy::joy::joy:

1 like

Zilveren horloge…was dat nu echt wel nodig?
Je ziet het verschil bijna niet en kost veel meer en ,tsjah, een duiker hoort niet van sterling zilver gemaakt te zijn… iverbodig horloge…marketing stunt van Rolexzusje…

Of toch wel anders? …
:facepunch::grin::+1:

13 likes

Zeker wel, vooral die uitstraling en glans is anders. En dan ook nog die kleur van de plaat die zo mooi past bij dat zilver.

4 likes

Één schakel tussen schakel en clasp haalt hem net uit het zicht bij mijn pols .
Net tegen de clasp zou hem vol in beeld plaatsen .

9 likes

ja hoor, gewoon om dat het kan :grin:

1 like

Ik heb een tientje extra betaald voor verzending :wink:!

2 likes

Aha, zo’n prio-optie……
Had je nog last van de douane?

1 like

Iemand nog opzoek naar een Pelagos 39 nieuw? Eentje te koop bij S en C in Utrecht.

1 like

Ja €15,- moeten betalen !

1 like

Dat zou ik altijd doen. Ook met een OEM halve link. Vind het geen porum ergens halverwege de band.

1 like

Vind hem ook gaaf alleen vond ik de sluiting in verhouding te groot op de 39mm :blush:

1 like

De laatste tijd een beetje verdiept in deze referenties. In mijn ogen een van de dikste Tudor’s ooit. Vooral met deze bezel. Zilvere plaat vind ik het mooist. Steekt mooi af tegen de subdials. De albino plaat is ook een een stunner :ok_hand:

1 like

Ah dank! Inderdaad de big/small block is een topper.

Die is heel mooi :+1: