Ik vind dit een leuk setje.
Even een cross-post met het Sea-Dweller topic.
Heel mooi setje!
Tof setje, jazeker.
Ik vind dat ze elkaar vooral mooi aanvullen qua kleur, uitstraling en stijl. Die Dweller is imo wel van een andere orde. Weg ermee uit het Tudor draadje !
Wat een gave set zeg, geniet er met volle teugen van :)!
Echt wel, een mooi ‘dynamisch duo’. Beide mogen goed gedragen worden? “Een blijvertje” zoals op HF regelmatig geroepen wordt?
U vraagt, wij draaien. Toevallig vandaag om de pols en inderdaad

Ja mooi hè
Is ie ergens te koop?
De Jubilee bracelet van US met originele Tudor sluiting is een aanrader! Vind het persoonlijk erg gaaf staan.
Even een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier. Dit ivm vervanging van de bezel inlay.
Zit de bezel inlay van de BB58 (welke dan ook) vast in de bezel met lijm/plakstripje of klemt/klikt die erin vast?
Al jullie meningen, vermoedens en giswerk stel ik zeer op prijs (lachen zelfs, met name ten tijde van de W&W voorspellingen ) maar in dit geval graag feitelijke informatie. Dus hoe zit het daadwerkelijk in elkaar.
Dank alvast voor jullie reacties.
Ha Jorne…de robotmaaier uitlaten?
Jazeker, de gouden absoluut niet, maar de 925…
Uniek, klassiek, sportief, stijlvol, prachtig, bijzonder, mooi, klasse, en nog veel meer!
Alweer een hele poos deze ouwe om:
Dan zie je niet op deze foto, maar wat is zo’n horloge toch lekker in de zon, speelt zo geweldig met het licht die plaat dat tritium en plexi combi…
Dank je, Arjen. Ik ben er zelf ook heel blij mee. De 2 BB58’s zijn voor mij ‘‘unieke’’ horloges. Niet dat ik op zoek ben naar een alternatief, maar een zilveren horloge of een bronzen met bronzen band, ik zou niet weten waar je dat anders kan vinden.
De GMT zit nog op haar ontmaagding te wachten, maar ze is er klaar voor.
En de Royal: Gek genoeg één die ik weinig tegenkom op hf, maar ik vind hem heerlijk met de intregrated bracelet en heerlijke plaat. Ooit de zwarte gehad, maar de blauwe maakt het geheel nog sprankelender.
Ja, maar de opvolger maakt dat ruimschoots goed
Ja, maar om hem voor heritage te houden is ook zoiets. Naast de Rootbeer denk ik dat hij blijft liggen en daar kan ik altijd slecht tegen.
Maar het is nog niet zover en plannen veranderen weleens