Tudor Only deel VIII

Choose wisely haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind het een goede reden hoor. :grin: Ik vind het toch wel iets bijzonders hoor… Die BB waar het voor Tudor allemaal mee is begonnen. :v: Maar ik snap dat je niet alles kan houden, hier dezelfde situatie.

1 like

:point_up:

Maar dit helpt niet mee :grinning: :point_down:

2 likes

Haha wat een dilemma he! :joy: Maar ik weet gewoon dat je bij bepaalde modellen op termijn spijt krijgt… in sommige gevallen is dat niet zo erg want je koopt hem dan zo terug. Maar bij andere horloges wordt dat steeds moeilijker. Daarom wil ik die gekke oranje Breitling SuperOcean van mij niet zomaar weg doen.

1 like

Haha ja zijn eerste wandeling. Kon helaas zijn huisje niet meer vinden aan het einde. Gelukkig had ik wat moois om de pols om de tijd te verdrijven :wink:

1 like

Ja het zijn beide echt fijne horloges om te dragen. Die Sea-Dweller is weliswaar iets dikker maar draagt nog steeds erg comfortabel. Doet niet veel onder voor de BB58. :smile: Ik denk dat het beide wel blijvertjes zijn. Want een BB58 is natuurlijk altijd-overal te dragen.

Ik vind ze beide enorm mooi… de kast en het mooie bolle glas zijn natuurlijk altijd al sterkte punten geweest van de BB58. :ok_hand: Alleen ik moet zeggen dat de Sea-Dweller het wel wint wat betreft de hele dial verhoudingen. Daarbij lijkt de BB58 een beetje ‘lomp’ met de grote handset. Maar waarschijnlijk zie je datzelfde bij de moderne Sub en SD.

De Omega voorbij zien komen, die mag er inderdaad ook zijn👍🏻

1 like

Lomp? :thinking:

9 likes

Jullie hebben er geen ene drol aan, maar als Rugby fan vind ik het stiekem wel erg leuk dat Tudor samenwerkt met de All Blacks. Ik wist dit nog niet :see_no_evil:

9 likes

Eerder al met de black ferns toch?

1 like

Deze limited edition hoort daarbij:

10 likes

Maar toch wel heel mooi. Heb je ‘m nu terug?

1 like

Sinds vorige week donderdag.
En , tsjah, mijn verhaal over verkopen , dat ligt nu toch weer een beetje in de kast…
:relieved:

1 like

Ja klopt. Ik wist het alleen niet totdat ik net een reel zag. Filmpje was wel grappig en wilde het opzoeken op Youtube zodat ik een linkje kon plaatsen en zag toen dat er al filmpjes waren van jaren terug.
Ik heb alleen nooit Tudor op hun shirts zien staan. Vandaar dat ik er nu pas achter kom :sweat_smile:

1 like

Ik hoopte eigenlijk dat ze in die video even in de fabriek een machine omver zouden tackelen, haha. Born to date he

1 like

Hahaha ja. Ik vond het wel een gewaagd filmpje.

Silver Wednesday

12 likes

Ben toch blij dat t al big block donderdag is

24 likes

Dit loopt volledig uit de hand Patrick :rofl:

Love it! :+1::+1:

3 likes

Ja het is weer snel gegaan. :joy: Maar dit probeer ik lang vast te houden.

2 likes