Tudor Only deel VIII

Terecht :ok_hand:t3:

Blijf de BB Pro een topper vinden. Net niet genoeg om naast een BB58 aan te schaffen, maar leuk om voorbij te zien komen.

Op foto’s lijken ze minder dik dan je van de specificaties zou vermoeden.

Dat dikke is zo’n overschat issue geworden. Ieder boerenlul loopt met zo’n enorm smartwatch waarmee ie in de gaten kan houden hoe het gaat met zijn hartslag als zijn schoonmoeder in de buurt is terwijl zo’n Pro gewoon lekker is……:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Toevallig vandaag een leuke Citizen beater gekocht. Dan kan dat echte klushorloge naar de volgende klusser die hem gratis wil hebben.
BB54 op rubber is echt zo tof heb m alleen nog niet gepast.
De P39 is een topper die van mij gaat nergens heen.

1 like

Om de pols valt die dikte echt enorm mee hoor :ok_hand: heb m pas nog even gepast.

1 like

Verliezen 2-liners vaker lume uit de bezel insert? Op eBay kost een vervangend exemplaar een wooping €520. Is een insert via een AD ook zo kostbaar?

Het afgebeelde exemplaar is te koop zonder doos, certificaat en titanium armband. Reden genoeg om in dit segment niet op het aanbod in te gaan. Wat is een nette prijs voor een complete en gave 2-liner?

7 likes

Is dat niet gewoon (onder garantie) een dingetje voor de AD?

Dat zou netjes zijn voor een horloge van minimaal 8 jaar oud. Ik begrijp dat de 1e generatie Pelagos (25500TN) tussen 2012 en 2015 werd geproduceerd.

Alleen deze en deze alleen maakt het mij nog moeilijk om nog 1x een horloge aan te schaffen.
Ik heb Tudor te laat ontdekt in mijn horloge reis, was deze ontdekking eerder geweest had ik deze zekers in de kluis liggen.

Machtig mooi horloge.
Gekke, de versie van Rolex die hier sterk op lijkt doet mij echt niks. Mooi dat net de kleine details zo enorm het verschil kan maken in “niks” en geweldig.

5 likes

Hij is ook top.

15 likes

Ga er wel een Tudor nato bij bestellen, waar een toffe rubber band uit blijft :business_suit_levitating:

12 likes

Paar dagen terug lagen er op Schiphol wel een paar nieuwe 31/36/39s. Zelf niet voor in de markt dus heb de precieze modellen niet onthouden (dacht wel een blauwe 36). Viel me vooral op dat er bijzonder weinig bb58’s lagen (alleen een 925 gezien), geen Pelagos :(, en heul erg veel royals ;).

1 like

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar dacht 31mm champagne gezien te hebben… Er lijkt wel wat beschikbaarheid te zijn op Schiphol dus moeite waard.

1 like

14 likes

Dagje met het zwaargewicht vandaag :moyai:

15 likes

Volgens mijn bekend probleem bij tudor …googpe maar even dan kom je voldoende verhalen op doverse fora tegen…

Dit heeft het euvel verholpen, merci :+1:

3 likes

Super!

Blijft een gaaf horloge :heart_eyes:

1 like

Google is inderdaad een goede vriend. Ik lees dat het vaker - en niet alleen bij de eerste generatie - voorkomt. Tudor herstelt het enkel kosteloos als het binnen de garantietermijn valt.