Klopt! Ergens tussen de 3000 en 3400 euro zou ik zeggen. 3250 voor een net exemplaar moet te doen zijn.
En bedankt Pandemo… nu wil ik er ook weer een😂
Vraag aan de kenners:
Voor de BB pro heb ik een MN strap. Hier gebruik ik de originele springbars bij uit de stalen band. Eigenlijk niet handig, die laat ik liever zitten.
Waar kan ik het beste de juiste springbars kopen en welke heb ik dan nodig? 20mm check, maar dien ik nog ergens anders rekening mee te houden?
Bvd!
Ik weet niet of je in de buurt woont van een goede horloge maker, maar daar zou ik vooral even langs gaan, die gebruiken in ieder geval kwalitatief knappe springbars waar ze zelf ook vertrouwen in hebben. Zo’n aliexpress setje van 200 stuks voor een euro zou ik niet vertrouwen iig
Weet niet wat Tudor adviseert maar bij Omega worden andere springbars gebruikt voor stalen band versus leer/nato (voor staal iets korter omdat je anders met geen mogelijkheid erbij kan als je demonteert, voor leer/nato wil je de langere hebben voor extra zekerheid dat ze blijven zitten):
20mm lugs
Staal 22.428 mm
Leer/nato 23.317 mm
Ik weet dat je voor Rolex nog een verschillende diameter heb. Daarmee bedoel ik de diameter van het uiteinde. Bij de duikers van Rolex is dat 2mm. Maar ik dacht dat sommige horloges 1.8mm gebruiken.
Je zou hier eens kunnen kijken. Echter geven ze zelf al aan dat ze 1.8mm zijn.
Het artikelnummer van Rolex springbars is overigens 23-44200. Maar helaas alleen bij een AD te krijgen. Maar kan je het niet rechtstreeks bij de AD proberen?
Wellicht is direct bij de AD inderdaad het beste. Alhoewel, ik wissel niet zo vaak dus misschien toch gewoon de originele blijven gebruiken. Kost alleen wat meer pielwerk
Lijkt potverdorie wel een motorkap ornament van een vintage luxewagen
Hahaha nu je het zegt. Plaats het in dit topic zou ik zeggen