Is die mattering/ kleur niet identiek aan de BB58 dan? Ga je niet zien denk ik! Ik vind de looks prima
in ieder geval!
Volgens mij is de schakel van de reguliere black bay shiny en van de ranger juist mat, dan heb ik het over de zijkant van de schakels. Dus dat wordt met een schuurspons in de weer
Heerlijk comfortabel horloge, gaat overal mee naar toe en heeft exact zoveel (weinig) draagsporen als een staal horloge:
Ben dol op mijn beide Tudor 58’s
Voor mijn nieuwe aankoop twijfel ik al een tijdje wat ik zal aanschaffen dit najaar.
Wellicht toch maar eens een Black Bay Chrono of een Pro overwegen
Al zit ik ook te denken aan de Damasko Dc76/2 op leder.
Zelfs de kleur van de metalen banden van de BB58 zijn verschillend. De kleur van het staal van de zwarte BB58 is donkerder dan de kleur van het staal van de blauwe BB58.
Gaaf horloge maar dat is volgens mij een echte dikkerd…
Schitterend duo.
Ik mag zo gezegend zijn dat ik ze beide bezit.
Ontzettend happy mee
14.6 meen ik
Prachtig horloge werkelijk
Dan ben je inderdaad gezegend mee! Ze zijn verschillend genoeg om beide in de collectie te hebben. Zie jij ook kleurverschil in het staal?
Heb ik nooit op gelet eigenlijk.
Ik zal daar dit weekend eens nader naar kijken.
Zeker, hoewel mijn voorkeur de 86 zou zijn…
beide een goede keuze
Is dit echt zo of lijkt het zo? Heb ze beiden naast elkaar wel is vast gehad en was mij nooit opgevallen eerlijk gezegd. Zou me wel ongebruikelijk en niet praktisch lijken voor Tudor
Damasko 86 ?
Yup dat denk ik ook
Kleurverschil is zeer zeker waarneembaar. Als je er eenmaal op gewezen bent / goed naar gekeken hebt, dan ‘you cannot unsee it’. Het staal van de blauwe is frisser, dat van de zwarte wat stemmiger.
Ook ik heb ze beide liggen en draag ze heel verschillend. De blauwe meer casual, met korte mouwen, bij zonnetje. De zwarte wat formeler, met lange mouwen, bij koud weer. Maar beide zijn
!
BB86.
Yep, is 100% waar. Het staal is echt verschillend. Niet alleen van de band maar ook van de kast. Leg/draag ze naast elkaar in het zonlicht en je ziet het vrij snel.
??
Voeg eens foto toe aub