Ik bedoelde eigenlijkd de DC80
Kan best zijn dat er in een andere batch net een klein verschil zit in de samenstelling van het staal. Kosten technisch gezien zou het inderdaad een onhandige keuze zijn om twee soorten staal te produceren.
Van de zwarte BB58 hebben ze een een donkere en warme kleur genomen zodat het beter matcht bij de warme guilt wijzers en indexen. De blauwe hebben ze lichter gemaakt, zodat het frisser oogt bij het blauw. Het schijnt dus echt een bewuste keuze te zijn geweest van Tudor.
Grappig, had gedacht dat ze dat niet zouden doen zodat het makkelijker zou zijn voor productie enzo. Maar interessant dat ze het verschillend hebben gemaakt, leuke keuze
Dat is inderdaad een logischere gedachte. Maar ach, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Heb die van commando troepen in echt gezien van een gemeenschappelijke vriend….heeel tof !
Ik ook. Is een mooi exemplaar. Hoewel ik de achterkant van de vorige planet ocean ook erg mooi vind.
Wat een dag !
Eerst een afspraak met Richard om mijn bb pro over te dragen !
Was heel gezellig
Daarna door naar Schaap en Citroen in Utrecht .
De routeplanner ingesteld op de parkeergarage om de hoek en eenmaal aangekomen bleek het een bouwput te zijn !
Uiteindelijk bij Hoog Catharijne in het parkeerdoolhof terecht gekomen.
Parkeerkaart in de auto laten liggen en vergeten waar hij precies stond .
Maar allemaal goed gekomen !
Ik wist zeker dat ik een bb58 blue zou meenemen en had daarom gisteren alvast een half linkje gekocht …
Maar toen kwam er de pelagos 39 in beeld en om de pols .
Wat een onweerstaanbare knaller !
Die heb ik dus meegenomen👍!
Iemand nog een half linkje nodig voor een bb58/54?
Van harte gefeliciteerd!
Vind de Pelagos ook echt een topper!
Dank je !
Ben er erg blij mee
Gefeliciteerd, topper die pelagos!
Heerlijke bandje, heb er ook eentje. Wat ik ook mooie vindt dat hij lekker mat is.
Dank je !
Ik heb het gevoel dat ik met deze een hele tijd vooruit kan !
Mijn beste,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met je aankoop!
Veel moeite inderdaad, maar het resultaat mag er zeker zijn!
Bedankt
Voor iemand die een prikkelverwerkings- stoornis heeft als gevolg van NAH is hoog Catharijne best een uitdaging !
Gefeliciteerd, prachtige Pelagos!