Tudor Only deel VIII

Beide houden. De ETA versie word nog wel eens flink wat waard.

2 likes

Ik ben het helemaal met je eens
Maar helaas werkt de hobby zo niet :grimacing::rofl::rofl:

2 likes

Pelagos39 en BB Pro lagen bij Gassan op de Dam meermalig in de etalage. Geen BB54 of nieuwe Burgundy nog

Ook de P39 natuurlijk even gepast en was erg onder de indruk, gewicht viel me ook alles mee. Sunburst was wel heftig onder het licht.

10 likes

Inmiddels gebeurd. Gezellig middagje gekletst met @flieger63 nadat ik was uitgenodigd om de P39 te komen passen en ervaren.

Ik was erg onder de indruk! Lekker licht, maar ook weer niet te licht. Clasp is lang, maar zit mooi in het midden. Stoort me dus totaal niet. Afwerking is subliem! En tja… titanium voelt lekker aan

En naast elkaar zijn ze toch wel erg verschillend, dus kan prima naast elkaar in een collectie.

28 likes

Black bay dagje.

14 likes

Mooi hoor! Ik zou het ergens ook wel willen maar zou soms ook wel eens iets anders dan duikers willen hebben. Beetje in tweestrijd wat betreft mijn volgende aankoop waarbij de pelagos 39 ook zeker overwogen wordt.

1 like

BB Pro?
Niet de looks maar wel de specs van een duiker…

Zeker, heel tof :+1:

1 like

Ja lekker hoor.

21 likes

Tja ik ben verbaasd maar er is weinig tot niks vergelijkbaars om naar uit te kijken, behalve een flinke prijsklasse omhoog en dat is mij het niet meer waard… Hiernaast heb ik al zoveel horloges mogen ervaren dat ik absoluut niet meer zo snel onder de indruk ben. Enige opstap zou een OP of datejust zijn maar dan als ik weer eens te veel geld over zou hebben. Vanuit deze gedachte werkt het nu prima voor mij :wink:

1 like

Avond switch omdat het #tudorthursday is :sunglasses:

18 likes

Ook een mooi model alleen dan heeft de dial weer zoveel overeenkomsten met de BB58. De vierkante markeringen vind ik juist zo tof aan de Pelagos. Ik kan het denk ik beter bij een ander merk zoeken. Al vind ik die ranger op de foto hierboven ook erg mooi.

Ik moet gewoon minder plaatjes kijken en meer gaan passen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Fijne avond tudiots!

Gr, Vigorelli

18 likes

Fraai zo zonder die endlinks op rubber!

Gr, Vigorelli

1 like

16 likes

Staat je goed Julian :+1:
Jouw bb58 staat mij ook goed , daar werd ik meteen weer hebberig van :sunglasses:!
Mooie set die twee :ok_hand:!
Was erg gezellig , moeten we vaker doen !

2 likes

Gaan we zeker doen!

:see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

1 like

Zeker, ik hou van dat geborstelde titanium :ok_hand:

3 likes

Helemaal eens Tilo!
Ik heb er na 2 jaar een Datejust naast gekocht. Voor mij een prachtige set zo.

Inderdaad lastig te evenaren. Misschien nog iets tools óf juist supernetjes ernaast. We zullen zien, maar ik snap volledig wat je zegt.

10 likes

Onovertroffen die kroonzijde :heart_eyes:!
Dat kan niet mooier naar mijn bescheiden mening :sunglasses::+1:

1 like