Klopt wat sinergie zei
En je hebt ze met verschillende dial
Zwart
Zilver
Heb ook blauw gezien
En mijne is met de Carbon dial
En c24 staan er enkele te koop
Dank voor de link en de feedback. Die ziet er inderdaad nog heel mooi uit. Supermooie band ook die erom zit. zal me er wat verder in gaan verdiepen.
Top man
Wie is S&G?
Dat is cool. Maar heb je dan staal besteld voor op je 925?
Ah van harte! Ben je er happy mee?
Moet je denk ik irl zien.
Zijn toch wel solids endlinks mag ik aannemen? Anders uitkijken met slijtage in de zilveren kast, zilver zal zachter zijn dan staal.
Solid endlinks. Forstner.
Is ook een mooi horloge.
Ben wel benieuwd hoe deze de tand ter tijd gaat doorstaan.
Zo’n mooi horloge Matthias
Wat ik me afvroeg is of op deze GMT uitvoering de centerlinks van goud zijn, of gold-plated?
Ja die ook
Ik heb het antwoord op mijn vraag al gevonden
Hands-On - Tudor Black Bay GMT S&G Root Beer 41mm (Specs, Price) (monochrome-watches.com)
But of course, it’s on the two-tone bracelet that the Root Beer look becomes the most obvious. Made mostly of steel, with its profile inspired by folding riveted bracelets of the past with stepped construction, it here features central links that are capped with an 18k yellow gold element (which is also participating in the lower price). The entire surface is brushed, resulting in a more restrained look. The bracelet is here closed by a simple folding clasp with safety catch, but no micro-adjustment like the BB GMT Pro.
Vandaag mijn nieuwe rubber strap binnen van Monstraps
Vulcanised Rubber is bijna niet te vinden in 19mm dus na wat zoekwerk in Singapore terecht gekomen.
Ik zwem veel en ben veel met water bezig dus leer is geen dagelijkse optie.
Zit echt fantastisch en voelt 100x beter als een Horus die van silicone is gemaakt.
Nog iemand interesse in een Pelagos FXD 2023? Aangeboden via AD… aan list geen premium we moeten elkaar wat gunnen he
Afgelopen weekend de steel-reef extension link binnengekregen. Maakt de originele band voor mij perfect. De werking en kwaliteit zijn, naar mijn mening, net zo goed als een extension link van Rolex. Aanrader!
Ok. Mooi horloge maar deze combi zie ik echt niet.
Dit draag je toch niet op rubber