Tudor Only deel VIII

Ik wel. Zie niet waarom niet. Ik zwem,douche, werk met al mijn horloges en leer is niet voor in het water.

1 like

Ik snap dat jij dat doet uit gemak, maar koop dan een horloge waarbij een rubberen band het horloge ook mooi maakt.

Deze tudor is niet echt een sportieve tudor. Dus de combi vind ik gewoon zonde.

Het gaat om het hele plaatje.

Leer in water: panerai :sunglasses:

3 likes

Ik snap je. Maar tis idd uit gemak. Zo vind ik nato strap echt niet kunnen op heel veel horloges, maar dat zie je ook veel. Ieder zijn ding en smaak. Gaat mij om het horloge en niet zo om de band.
Welk soort leer gebruikt panerai dan?

1 like

17 likes

Haha die combi kan echt niet inderdaad. Alsof je een daydate op nato draagt.

Uiteraard moet iedereen het zelf weten en smaken kunnen verschillen. Maar ik mag ook mijn mening kwijt hoop ik :wink:

2 likes

top horloge! draagt super comfortabel op strap.

18 likes

@HanDavinci heb je nog een leuke foto voor ons en @Philip82 van een DJ of DD op een kleurrijke nato? :partying_face::beers:

1 like

Het horloge is eigenlijk te verfijnd voor zo’n op het oog grove rubberen band. Ik zou eerder een duiker erbij kopen dan deze dresser voor wateractiviteiten gebruiken.

1 like

Nee.

Wel op perlon, sorry caseback.

20 likes

En die DD op rubber? Dat stond niet eens zo gek.

1 like

Ja, dat stond best tof.

Al zou ik dat dan weer niet op een TT doen.

6 likes

Duiker heb ik al. En ook op rubber.

Die DD staat ook gaaf zo met rubber. Maar de prince niet?
Gelukkig loop ik ermee rond​:stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:t2:.
En het draagt ook nog een super

Zeker. Meningen zijn juist goed toch. Smaken verschillen anders hadden we allemaal hetzelfde gedragen. Dat maakt het leven behoorlijk saai

Brrrrr

1 like

@Meistersinger klopt de center links zijn gold capped echter de end-links zijn wel massief :+1:

1 like

Horween, zes maanden gelooid, heeft geen enkel probleem met (zee)water.

Dit zou wel heel tof zijn :slight_smile:

14 likes

Is dat zadelleer of echt iets heel anders?

1 like
1 like

Ik ben geen Pelagos 39 fan, maar dat kon hiermee wel eens gaan veranderen als 'ie komt. Ben benieuwd!

1 like