Tudor Only deel VIII

Los van de prijs: wel even zorgen dat je de juiste te pakken krijgt. Dit ivm het subtiele kleurverschil in staal tussen de blauwe en zwarte BB58.

3 likes

Maakt Tudor ze niet ze zitten toch ook aan de originele stalen band.

Haha. Ik snap je reactie. Het beoogte model valt onder de mannencollectie en heeft steentjes. Steentjes in mannenhorloges zie je toch wat minder vaak vandaar dat ik de term “incourant” erin gooide. Gaat om dit model trouwens:
https://www.tudorwatch.com/nl/horloges/tudor-royal/m28500-0002

2 likes

Nope… Die zijn niet geschikt/andere maatvoering. Thx anyway.

1 like

Even lekker buiten zitten voor lunch.

9 likes

29 likes

20 likes

Heel cool op rubber :ok_hand:t3:

1 like

Heerlijk om hier lekker doorheen te scrollen. Mooie horloges!

Nieuw hier op het forum. Al wel een tijdje aan het rondneuzen. Iets meer dan een jaar geleden me wat begonnen te verdiepen in horloges. Toen de Hamilton khaki automatic 42mm gekocht. Erg blij mee maaaar ik merk dat het toch niet helemaal mijn smaak is.

Zit wel eens de bb58 blauw te overwegen of bb36 blauw (blauw is mijn favoriete kleur). Bang dat de bb36 alleen misschien wat klein is op 17cm pols?
Binnenkort maar eens kijken of die nog ergens te passen valt! De nieuwe variant is me toch wat te netjes…

Voor nu blijf ik hier nog even scrollen … :drooling_face:

6 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op HF. Tudor kunnen we hier uitsluitend adviseren :grin:

15 likes

Heb een tijdje terug voor de Ranger band gevraagd en dat was geloof ik 8 tot 900 euro. Niet niks

Ik heb zelf ook dezelfde polsmaat en beiden staan goed. Is maar net wat je wil. Hieronder mijn eigen bb58 en een bb36 met grijze plaat

7 likes

Welkom!

Hamilton is niks mis mee, maar soms veranderd je smaak. Heb hetzelfde meegemaakt, maar had zelf een 38mm Khaki Field.

De blauwe BB58 kan ik je zeker aanraden! Hij is lekker fris, sportief en toch een tikkeltje netjes, maar nog wel steeds een echte duiker.

Geen idee of je de middelen hebt, maar @munkel heeft (of had) een hele nette blauwe BB58 in de verkoop.

En anders kun je jezelf hier blijven vermaken door mee te praten en plaatjes kijken :grin:

Bij deze dus een plaatje:

11 likes

Helaas is de BB58 verkocht, er was bizar veel animo voor haha.

@Ambis zoals anderen je ook al hebben verteld, kan ik ten zeerste een blauwe 58 adviseren, tijdloos horloge van ongekende kwaliteit. Helemaal als je een leuke deal kan scoren in het blauwe, is het echt een onverslaanbare aankoop.

De blauwe 58 is zoals @JuKo al zei, fris, sportief, netjes, en gewoon een pracht van een horloge.

Wel grappig, ik ben ook begonnen met een Hamilton, een Khaki King automatic, daarbij had ik het zelfde gevoel als ik bij de Hydroconquest had, dat gevoel had ik ook bij de 58, onverslaanbare horloges in hun eigen prijs segment. Beste bang for Buck.

3 likes

Staat echt top, bevalt hij goed? Twijfel ook om Zealande band aan te schaffen voor de pelagos39.

Bijgeleverde rubber band blijf ik mwoh vinden…eleke avond klooien om de band door de keepers los te krijgen :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zal het hier missen in het tudor only deel, de sfeer is altijd zo gemoedelijk :slight_smile:

5 likes

Gewoon blijven komen… desnoods koop je er weer een Tudor voor :grin:

2 likes

Gewoon lekker blijven rondhangen hier :wink:

Welkom hier, en de BB36 gaat prima op een 17cm pols :+1:

2 likes

Ik blijf ook gewoon hangen tot mijn volgende Tudor er weer is :joy::+1: !

4 likes