Tudor Only deel VIII

Wat is ie lekker

14 likes

Hoe zit de Jubilee?

Top! Dank voor de link :+1:! Dat wordt na de break maar eens kijken dan… Het meezoeken wordt op prijs gesteld!!

:desert_island:

2 likes

Die Jubilee draagt echt fantastisch. De schakels zijn iets ronder/ovaler dan bij Rolex. En dat komt imo het draagcomfort ten goede.

Het is met z’n mindere dikte en beter afgewerkte zijkanten nu echt een verschrikkelijk mooi horloge. Maar wat wil je, ik zit nog volop in de honeymoon fase :smiley:

10 likes

Ziet er idd goed uit :+1:t2: enjoy

1 like

Vergeleken met een Rolex Jubilee; voelt stukje zwaarder en rigide aan, afwerking iets minder voor mijn gevoel maar wel plezierig door de ovale afwerking ipv de platte afwerking aan de onderzijde van Rolex (super) jubilees

1 like

Klinkt goed. Ik ben ook aan het kijken voor de Tudor Black Bay met rode bezel op Jubilee. En voor de zomer een extra rubber bandje erbij. Binnenkort maar even passen dan.

2 likes

De bracelet is echt heerlijk :ok_hand:

13 likes

Thx! Hoe is het afgelopen met jouw Daytona dan?

1 like

Het is een lopend proces. Gaat een beetje stroef maar gaat goed komen.
Plan B is zelf verkopen en weer gaan shoppen :rofl:

1 like

En dan ook nog die verende clasp :ok_hand:

1 like

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

Pelagos op deze TudorTuesday :sunglasses:

16 likes

Ik doe mee

22 likes

16 likes

Ik ben sinds kort geïnteresseerd in de FXD. De zoektocht naar een mooi exemplaar is begonnen …

14 likes

Kremer in Emmen heeft er 1 te koop.

De FXD is wat mij betreft toch wel de stoerste Tudor.
Het enige nadeel voor mij is dat er geen titanium band op kan. Vandaar toen mijn keuze voor de P39.

Nu met dit warme weer wel op rubber gezet.

14 likes

Ziet er mooi uit! Weet iemand toevallig of er zo een soort gelijke rubberband beschikbaar is voor de bb36?

1 like

Gister voor mijn 39e verjaardag de collectie uitgebreid met de ranger 39. Waar ik deze bij release wat saai vond, heeft hij in het echt leuke details. De band met T-fit is erg fijn ook. Mooie aanvulling naast de pro als daily. Ik ben er erg blij mee. Vandaag lekker stickers pielen en genieten!

22 likes

Goede prijs ook … :wink:

1 like