Goedemorgen! (Nog net).
Mijn beste,
39e verjaardag en de Ranger 39
“39 & 39”
Een leuke toevalligheid!!
Gefeliciteerd met je verjaardag en met deze talentvolle aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Een heerlijke aanwinst
Hij is lekker hoor, gefeliciteerd met je 39e verjaardag en dit horloge!
Dank heren!
Prachtig horloge heb hem ook al meerdere keren om gehad. Hoe verkleurd die als ik mag vragen?
Enige wat mij irriteerde is dat ik alle hour marks iets te groot vind om een of andere reden nog steeds een probleem in mijn hoofd.
Gefeliciteerd met beide 39’s
Hij verkleurd inderdaad enigszins. Vind ik persoonlijk niet storend en vind de combinatie van de verkleuring wellicht nog mooier met de taupe wijzerplaat.
Heel mooi, goed afleesbaar en prettig draagbaar horloge
het verkleuren vind ik ook mooi en intrigerend. was zelf meer fan van de stoffen band echter vond het toen ik hem om deed kwa kwaliteit heel goed koop aan voelen en je kan de open case back niet zien wat ik zonde vond.
Dat ben ik wel met je eens. Ik heb de nato er ook bij, maar deze is nog ongebruikt
Weet iemand hier toevallig hoe het zit met de verkrijgbaarheid van een P39 bij de AD? Redelijk eenvoudig of creëert Tudor net als z’n grote broer ook een fake schaarste?
Gefeliciteerd
In Utrecht werd mij laatst verteld dat ze er maar weinig binnen krijgen, maar de AD hier in een stadje in de UK vertelde mij gister dat hij er 5 op voorraad had liggen.
Redelijk vergelijkbaar nu hoor, ze zouden er niet een groot aantal van binnen hebben maar wel gewoon te koop of te bestellen voor je.
Tegenwoordig redelijk goed verkrijgbaar gewoon bij de AD’s. Of zoek je onder retail?
Afgelopen zaterdag had Gassan R’dam een FXD liggen. Ze zijn nog bezig de Tudor stand in te richten, maar deze kon ik passen
Nieuw is niet echt interessant, jong gebruikt is voor mij goed genoeg