Ja inderdaad! Die plaat is ook zo gaaf
+1
Ik vind de combinatie zeer geslaagd
Prachtig, kan zo in etalage
Heel tof inderdaad, deze kan zo in de line up.
Ja, ik hou van die kleuren combinatie maar niet zo heel erg van brons voor een horloge.
Dus dit vindt ik zeker meer dan geslaagd.
Waanzinnig gaaf zeg
Hoe heb je dat voor elkaar gebokst? Ik ben al tijden op zoek een blauwe wijzerplaat voor mijn Heritage 41, zonder resultaat.
Dus als jij een contact hebt…
Echt een fantastische combinatie
Hier mijn compleet ongevraagde mening, maar ik ben niet de grootste fan. Het mixt het ‘nette’ van de Jubilee met het ruige van het horloge zelf.
Toch vind ik het op de Batman wel weer gaaf. Misschien ziet het er beter uit in het echt.
Dank voor je vriendelijke woorden (en die van enkele andere Tudoristi). Ik vind hem zelf ook heel goed uit de verf gekomen. Te meer daar ik niet zo’n van was van bruin in combinatie met brons. Saai / somber.
Aangezien de cijfers van de bezel inlay/insert wel in zilver zijn, dacht ik dat dat wel eens mooi zou kunnen uitpakken op de stalen behuizing en band. En zo geschiedde .
Verder heb ik geen tips/contact voor je: men neme (kope) twee verschillende Black Bay 58s en vervolgens wissel je de uurwerken incl. wijzerplaat en de inserts om. Iets wat je ook regelmatig ziet gebeuren bij SKX en 5KX. Alleen is het afbreukrisico (en het vinden van reserveonderdelen mocht de swap misgaan) bij Tudor wat groter…
Bij mij is het gelukkig helemaal goed gegaan. Alles heel gebleven en getest dus ik duik er zo mee het zwembad in! Ik heb hem zelf maar de Black Bay 58 Root Beer gedoopt. Like it or not, het is iig een behoorlijk unieke verschijning van de BB 58 .
Super
Heel gaaf, zeer uniek en origineel. Ik ben stiekem ook benieuwd of je de bronze Black bay nu met de dial en bezel van de Black bay 58 hebt. Zo ja, zou je daar ook foto’s van kunnen delen?
Ik vind hem echt fantastisch geworden! Leuk ook om te zien dat je de eerste bent die een mod projectje aandurft met Tudors! Ik mod regelmatig met mijn SKX, maar als het inderdaad fout gaat met een Tudor, dan zijn de kosten velen malen hoger dan bij een Seiko! Petje af!
Nu ben ik eigenlijk ook heel nieuwsgierig hoe je de bronzen Tudor gaat modden
Dank!
De andere BB58 volgt weldra… Eerst even de toffe reacties op de Root Beer uitmelken .