Tudor Only deel VIII

5 likes

Ik heb helemaal niet het gevoel dat het over een nieuwe release gaat. :joy:

4 likes

FXD sinds dit weekend.

16 likes

En head-only

11 likes

Tof :+1:

Wat is jouw polsomtrek ?
Lijkt erg groot zo op de foto !

Zou mij ook niks verbazen als het alleen een promofilmpje voor de samenwerking gaat zijn. Of ze doen het net als met de samenwerking met het fietsteam van Cancellara, een special edition die niet te koop is.

1 like

Hij draagt geweldig👍🏻

10 likes

Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een rubberen band voor de Black Bay Chrono en kwam er eentje tegen met een end link, zie foto.

De band is van het merk “Vagenari”, is iemand hier toevallig bekend mee? En weet iemand of een rubberen band met end link ook verkrijgbaar is bij de wat bekendere merken zoals Everest en Vanguard?

4 likes

17 likes

Ik zie nu de ene naar de andere San Martin “hommage” langskomen in het blauw.

Vind het nu toch wel echt schaamteloze neppers worden hoor, zoals die de nieuwe releases van Tudor volgen en dan voor €200,- exact hetzelfde horloge uitbrengen.

8 likes

Geweldig deze :facepunch:

1 like

Eens! Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen… maar ja, wie ben ik :man_shrugging:
Een merk wat net zo is, is Pagani. Die zie je de laatste tijd ook veel in het blauw.

1 like

Nieuwe aanwinst :heart_eyes:

25 likes

11 likes

Blauwe Pelagos 39 :blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart:

6 likes

San martin hommage :rofl:

1 like

Oooh blauwe P39 :blue_heart:

1 like

Dit gaat mijn plannen weer door de war gooien denk ik.

2 likes

Yay een blauwe Pelagos 39 :smiling_face_with_three_hearts: hopelijk is het titanium van deze uitvoering wat lichter/helderderder, als u allen snapt wat ik bedoel

2 likes