Tudor Only deel VIII

Dit plaatje verscheen in een artikel in februari 2023. De voorspelling was dus al best accuraat :laughing: Sterker nog… de foto is praktisch bijna hetzelfde die Tudor nu ook gebruikt!

2 likes

Gefeliciteerd die staat je heel goed :+1:

2 likes

Met een matte dial!! :grin: Yes! Misschien wil ik deze wel hebben. Want de sunburst vond ik het minpunt.

Hmmm perfecte timing, was me al een beetje aan het oriënteren op een 39. En tja als zeiler heb je geen keuze meer met deze release :sunglasses:

2 likes

Damn, Tudor doet aan photoshop :face_with_monocle:

6 likes

HF had het dec 2022 al aan zien komen :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :+1:

1 like
3 likes

Het Alinghi - Red Bull logo kan mij niet bekoren :stuck_out_tongue_closed_eyes:…. Als dat plaatje geen eigen Photoshopje is van je dan ziet het eruit als een van de reguliere Black Bays maar dan met logo op de wijzerplaat. Gezien de historie van Alinghi horloge colabs zou het me niet verbazen als het dan een versie in keramiek wordt.

We gaan het zien overmorgen….

1 like

Aha dat verklaart! :+1: Want ik zag her en der verspreid al meerdere hints naar een ceramic BB.

Nee dit is geen eigen creatie. Ik kwam deze tegen in een FB groep maar kan er verder ook niks over vinden.
Dit lijkt me overigens wel meer accuraat dan een blauwe Pelagos 39, aangezien dat niks met een collab met Red-Bull te maken heeft.

3 likes

Alinghi en Red Bull leunen erg op rood-zwart. Dus ik zou mijn geld zetten op een keramische BB in zwart met rode accenten. Wat ook helemaal past in de Tudor huisstijl.

Ach, wel leuk, maar nog steeds geen revival van de 79090/79190 en ander mooi spul van weleer… :wink:

4 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

14 likes

Hij moet er een keer komen hoor. Ik weet het zeker! :grin: :v:

3 likes

15 likes

waiting-bored-bebe-rexha-se5xrhgvtc5cwq5n

Een ceramic BB is inderdaad een optie die wel eens mogelijk kan zijn.

Die blauwe Pelagos 39 is trouwens een photoshop die ik gevonden heb, was een benieuw naar reacties erop :joy:

6 likes

Pannenkoek. :joy: Ik was al geld aan het vrijmaken ervoor. :laughing:

5 likes

Dat wisselt bij mij maar ligt rond de 16cm

1 like

16,5 cm vandaag :grimacing:

Zwart, altijd goed! :sunglasses::ok_hand::grin:

5 likes