Tudor Only deel VIII

Omdat het zo rustig is in de groene Datejust hoek van het forum, kom ik hier maar eens shinen met mijn Tudor

15 likes

Blijft toch ook een topper👌

2 likes

Ik heb eens in mijn lijste gekeken en ik draag ze eigenlijk allemaal evenveel. De Grantour iets minder en al een hele tijd niet, vandaar dat die ook in het blauw staat.

De Rootbeer is dus incomming en die verwacht ik evenveel of meer te gaan dragen. Ik vrees dat de rode Smiley daardoor wat naar de achtergrond zal geraken.

Een echte voorkeur heb ik niet, ik vind ze om verschillende redenen allemaal iets hebben, maar in de euforie van incomming kies ik dan maar voor de Rotbeer :smile:

3 likes

Bold and beautiful!

Jaren overwogen en eindelijk de trekker overgehaald! :gun:

28 likes

Gefeliciteerd met je NA. Mooie aanvulling, want deze zie je hier (te) weinig

1 like

Tof ding :ok_hand:t3:

Die gekartelde rand van de duikersring zou Tudor op alle modellen moeten gebruiken, shined ubercool ondanks dat het toch wel een rolex designelement is. Op de oude tudor sub staat dat ook gaaf (foto van mn ex).

28 likes

Mooi! Met name de indices, de metaalafwerking en de positie van de kroon op 4.

1 like

Tudor it is :grin:

12 likes

Ik had graag de zgn. ‘mercedes’-wijzers nog gezien ipv de ‘snowflake’-wijzers. Ik vind dat de ‘snowflake’-wijzers beter bij vierkante indices passen. Ach ja …

Die gekartelde rand maakt het in mijn ogen net wat meer een tool-watch, past dus prima bij de P01! :muscle:t2:

Dank je wel, erg blij mee.

Zonde, want in mijn beleving een top horloge!
Je moet 'm overigens wel kunnen dragen. Doet lug-to-lug niet onder voor een 46mm Big Pilot.

Deze foto vertekend natuurlijk wel iets, hè!?

13 likes

Nu je het zegt, was inderdaad nog beter geweest, Het Tudor design/dna zou hierdoor wel wat verloren gaan.

Met de kleine meneer op schoot die net 2 weken is :grin:

28 likes

Super toffe aanwinst :+1:

Het originele prototype van back in the day had ook ‘mercedes’-wijzers.

1 like

16 likes

Weer wat geleerd :+1:t3:

1 like

Stoer ding hoor! Wel een brok staal :muscle:t3:.

Nieuwe macro lens eens uitgeprobeerd op de snowflakes.

30 likes

Hoezo, zit een leren bandje aan hè!? :wink:

2 likes

Mooi om te zien naast elkaar !

Mooi hoor :+1:
Komt die van Jaap toevallig ?

1 like