Tudor Only deel VIII

Niets mis met een zomerse BB58 op rubber @JuKo Dat geldt m.i. zeker voor de blauwe die toch al wat sportiever oogt

12 likes

Hmmm bij de blauwe staat het inderdaad wel beter.

1 like

Alsnog dit zo zie zou ik die bruine band ook verruilen voor een zwarte band.

Verder een heel cool en fors horloge.

Heel verwarrende post dit :thinking:

• is dit een foto van de arm van je ex, met jouw horloge om?
  • is dit een foto van de arm van je ex, met haar horloge om?
  • is dit een foto van jouw horloge, dat je hebt weggeven aan je ex en nu om de pols van haar nieuwe liefde zit?
  • is dit een foto van jouw arm, met jouw horloge, gemaakt door je ex?

Zoveel vragen.

On topic:
Mooi exemplaar hoor, ik kan zo’n nette Tudor Submariner wel waarderen! :+1:t2:

Hier een foto van mijn Tudor:

• mijn horloge
  • mijn pols
  • foto door mij gemaakt
    :stuck_out_tongue:
14 likes

Op een grijze Vanguard.

9 likes

Nee ik flipper te veel en zo kan ik ook zeggen dat ik exen heb :sunglasses: Was wel een beauty he?!

2 likes

Als je in de F1 klasse rijdt.
Komt vanzelf onze kant op.

1 like

De klok heit tien en de kleur is green…

19 likes

Mooie band.

1 like

Na de Ranger een paar weken kwijt te zijn voor reparatie onder garantie, eindelijk weer om de pols.

16 likes

De lefty vandaag, maar moet binnenkort concurreren met de Sinn U50.
Ben benieuwd en kanniewachten…

10 likes

Goed opgelost? Wat was er adh?

Van het een op het andere moment stopte hij gewoon met lopen. Ook na opwinden liep hij hooguit een minuut en bleef dan telkens hangen op de 30 sec. Onder garantie is dat opgelost en hij loopt nu al aantal dagen prima.

3 likes

Had hier toevallig van de week een topic voor aangemaakt. Dit horloge is exclusief voor de profwielrenners van het Tudor Cycling Team:
Tudor Cycling Team - Off Topic - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Tudor is samen met Fabian Cancellara (voor wie hem niet kent, een paar jaar terug de Roger Federer van het wielrennen en gestopt in 2016) en nog wat grote Zwitserse merken een wielerploeg gestart. Hun aanpak lijkt op het eerste oog een degelijke equipe op te zetten met lange termijnvisie en Zwitserse identiteit. Er rijden ook wel een paar Nederlanders en Denen etc. maar de kern is Zwitsers talent ontwikkelen en niet zozeer de grote namen ‘kopen’, net als dat Tudor bouwt aan een eigen identiteit en manufactuur uurwerken.

Al met al zit er voldoende visie achter en met de merken die aan boord zijn, ook voldoende budget. Los van dat ik al een beetje Tudor fan was, is dit ook hoe ik een ideale wielerploeg voor me zie. Ze zullen nog wel een jaar of 4-5 nodig hebben om op World Tour niveau te geraken, maar stiekem ben ik al wel een beetje fan.

6 likes

Dit horloge doe ik niet snel meer weg. Één keer eerder die fout gemaakt, maar daar is (als ik het goed heb) @JuKo nu blij mee. :grin:

23 likes

Mocht jouw BB58 naar Martijn zijn gegaan, dan ben ik er inderdaad heel erg blij mee! Heb net weer een “uitgebreide fotosessie” er mee gedaan :rofl: Fotootje komt straks. Ik ga zo eerst even een visje eten op de markt… met de BB58 uiteraard!

Dat staat ook niet bij mij in de planning :grin:

2 likes

19 likes

19 likes

Erwtensoep icm met de BB58 begint hier een beetje traditie te worden geloof ik :nerd_face:

18 likes

Heb hem er ook een zomer op gedragen. Was tof!

1 like