Tudor Only deel VIII

Strak in het pak en die BB58 op staal. Ben jij het mannetje daar tussen de blazers!

1 like

Misschien handig om de band er door een juwelier/horlogemaker eraf te laten halen als je niet ervaring ermee hebt nog.

Qua nieuwe leren banden, steeds meer merken (zoals vaak bij delugs en Molequin) maar ook vaker op goedkopere merken/banden wordt een soort quick release gezet zodat je zonder tool makkelijk bandjes kan verwisselen. Misschien fijn om een band daarmee te kopen als je af en toe wat wil wisselen, helemaal als je niet echt handig bent met banden verwisselen met tooltjes.

Verder gewoon kopen wat je leuk lijkt en dan ben je binnen no time niet meer te stoppen haha

4 likes

Zo, dat zijn aardig wat bandjes haha.

Lekker hoor!

1 like

Snap ik :heart_eyes:

1 like

19 likes

Vandaag een kantoordag dus hij mag weer mee.

32 likes

15 likes

11 likes

Mijn maatje Josip van Diaboliq Straps appte mij deze die hij gemaakt heeft.
Schots wol.
Leuk bedacht.

12 likes

Mooie zonnige dag! :sunny:
Op Erika’s MN bevalt me heel goed.
Er komt nog een Erika’s of groen of zwart ik twijfel nog en nog een mooie leren band.
Dan is het wel ok :slightly_smiling_face:
Metaal komt niet meer uit de doos.

19 likes

Best tof idd

1 like

Leuk voor op die BB Harrods…

1 like

Eventueel zo’n custom Erika waarbij er geen band onder de kast doorloopt?

5 likes

Ook mooi.
Heb geen last van die band onder de kast eerlijk gezegd.
Wist eerlijk gezegd niet van het bestaan van deze band.

Ooit gehad voor mijn Willard, super. Meerprijs was €20 tov de normale band.
Deze zou mijn voorkeur hebben als vervanger van staal. Twijfel alleen nog of ik met dit horloge ga bandenwisselen, heb nl de motoriek van een nijlpaard.

Edit: zag vanmiddag in 030 bij S&C een BB Pro op NATO in de etalage. Weet niet wat ze kosten maar mijn keuze voor de zomer zou een kekke kleur van Erika zijn :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

1 like

Welke kleur was dit ook alweer?

@Pandemo er staat weer een zwarte :grin:

tudor black bay 58 (black dial)

1 like

Voor de hoofdprijs x 2

Valt mee toch…

Zodra er weer 99 te koop staan zakt die prijs vanzelf weer :slight_smile:

Iemand hier met een Tudor Pelagos 39? En die hier zijn of haar mening over wilt delen? Merk je iets van dat het van titanium is? Is de sunburst erg opvallend? Is de clasp te lang? En mogelijk nog wat extra opgevallen dingetjes? Ben namelijk aan het twijfelen om eens bij een dealer te gaan kijken :slight_smile: alvast bedankt