Tudor Only deel VIII

Terug van weggeweest! Na verkoop vorig jaar gelijk spijt, dus gisteren bij Kremer opgehaald :slight_smile:

29 likes

Zijn er genoeg hier.

Jahoor :upside_down_face:

Merk je iets van dat het van titanium is? Kleur iets warmer dan staal, licht in gewicht (106gr)
Is de sunburst erg opvallend? Nee, enkel in bepaalde hoeken en direct licht. Verder zie ik het amper
Is de clasp te lang? Ligt aan je pols. Is net zo lang als de Rolex Submariner clasp, wel wat dikker want vouwsluiting valt er niet volledig in (=minpuntje en gemiste kans)
En mogelijk nog wat extra opgevallen dingetjes? Randen van horloge, band en clasp zijn vrij scherp
Ben namelijk aan het twijfelen om eens bij een dealer te gaan kijken. Lijkt me de beste optie om bovenstaande vragen te beantwoorden.

Plaatje erbij dan maar :+1:t2:

17 likes

Het is gebleken dat je voor 2800-2900 prima een zwarte kunt kopen. Dus van die 500,- extra die daar gevraagd zou ik dan liever 150 speciaalbiertjes kopen.

1 like

Dat was nog voor de prijsstijging dus ben benieuwd of ze straks nog steeds gaan voor 2800-2900

1 like

Niet voor mij dat ik zoek :innocent:

Gefeliciteerd

1 like

Sinds December zo goed als dagelijks gedragen. Titanium is wat donkerder van kleur tov staal, en daardoor ook wat ingetogener.

Heb het idee dat het materiaal iets zachter is als staal, maar toch heb ik nog niet echt krassen opgelopen.

Verder is het horloge voor mij enorm comfortabel, clasp is nauwelijks groter dan van mijn sub, merk er iig weinig van. Gewicht was even wennen, omdat het voor je idee minder degelijk aanvoelt, hoewel dit onzin is.

26 likes

Mijn beste,

Getalenteerde Tudor hoor!!
Ziet er magnifiek uit!!
Proficiat dan ook met deze eigentijdse tijdgeest.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bedankt :smiley:,

Bedankt, moet zeker maar eens gaan kijken inderdaad :smiley:

1 like

Lekker John :wink: :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan😀

1 like

Hier dezelfde ervaring, sinds november dagelijks om de pols. Titanium is echt ideaal voor mij, licht en sterk en dat voor de helft van de prijs van de Omega NTTD. Dat kwaliteit altijd zwaar moet zijn zit enkel tussen de oren.

4 likes

Happy Tudor Thursday :partying_face:

22 likes

Absoluut, mijn vintage datejust weegt ook geen hol maar dat is juist heerlijk, vaak niet eens door dat ik hem om heb.

2 likes

Gefeliciteerd John. Prachtige aanwinst. Snel geregeld en geleverd :muscle:t3:

1 like

Lekker JohnWick!
Tudorboy afterall… :stuck_out_tongue: :muscle:t6:

2 likes

Voelt natuurlijk als een warm bad na alle drama is het groen van de afgelopen weken.

En gefeliciteerd. Lekker snel binnen :sunglasses:

2 likes

Mooi klokkie Johnny, geniet er van!

1 like

Goed punt, heb de link gelegd met het betreffende drama en het groen 🥲

1 like