Tudor Only deel VIII

Dat was denk ik een invalkracht van de afdeling oorbellen en tepelringen omdat de vaste horlogeverkoper even moest poepen… :wink:

Edit: In mijn boekje staat ook dat je alle kanten op kan…

4 likes

Ver zet de datum in ieder geval niet tussen 9 en 3, dan zou je wel schade kunnen toe brengen.

Ik verzet altijd tussen 3 en 9 de datum naar een dag van te voren. Om vervolgens door de tijd in te stellen naar de gewenste datum. Gewoon mijn vaste manier, dat wordt op een gegeven moment automatisme en zo kan je, haast nooit, iets verkeerd doen

2 likes

21 likes

22 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

16 likes

Morning

27 likes

18 likes

19 likes

De laatste 2 weken mijn daily…

20 likes

19 likes

Ja precies alleen ik twijfel of dat bij de BB Pro ook een issue kan zijn.
Want de datum loopt samen met de uren marker… Dus bij het aanpassen van de uren wordt de datum meegenomen. Datum kun je niet los verzetten…

Eigenlijk is een gmt uurwerk ideaal voor je datum, kan je nooit iets verkeerd doen

1 like

Lekker hoor dat middagzonnetje en eindelijk weer een aangename temperatuur :sunglasses:

20 likes

25 likes

21 likes

Tudor Tuesday :love_you_gesture:

19 likes

18 likes

Goedemiddag mede Tudoristen,
Heeft er iemand toevallig een rubber band over die mooi past op de GMT?
Zou mooi zijn voor mijn aanstaande vakantie naar Egypte😎
Of moet ik hier apart een gezocht topic voor maken?
Happy Tudor Tuesday

14 likes

Weet iemand waar ik een andere bracelet band op stock kan vinden aub? Forstner en de uncle Seiko zijn niet meer te krijgen😵‍💫

6 likes

Het is even een tijdje geleden dat de Tudor wat draagtijd had gekregen. Nu die weer om is ben ik weer helemaal verliefd haha.

23 likes