Tudor Only deel VIII

Fijne zondag Tudormigo’s :hugs:

12 likes

Zwarte Tudors (DLC of keramisch) mogen we best vaker zien hier…

22 likes

Dat model ken ik helemaal niet haha. Vet hoor.

1 like

Thx. Modellijn (‘Fastrider’) is een jaar of twee geleden uitgefaseerd.

Deze uitvoering is uit keramiek vervaardigd, die van jou is meen ik DLC coated.

De all black Tudors hebben veel haters c.q. de groep liefhebbers is vrij specifiek.

Maar dat maakt de pret voor jou en mij niet minder volgens mij. Geniet van de jouwe!

:black_heart:

2 likes

Aha, het was een Tudor

5 likes

:rofl: :+1:

Lekkere foto, Urbanus :crazy_face: !

1 like

Shoot the photographer, not the messenger…

1 like

Haha het was een grap, omdat iedereen van zulke mooie foto’s plaatst elke keer, en dus overduidelijk wat moeite doet om de horloges er mooi op te krijgen. :rofl:

3 likes

Klopt, dit is de DLC variant. Heb hem uit het blauwe opgepikt.

1 like

16 likes

Ik begrijp niet zo goed waarom die Pelagos 39 net onder oude listprijs in het blauwe deel nog niet is verkocht :thinking:

12 likes

Nu lijkt er bij Rolex al het e.e.a. uitgelekt te zijn qua nieuwe modellen voor W&W over iets meer dan 1 week. Maar bij Tudor blijft het helemaal stil met lekken. :shushing_face: Dat maakt mij een beetje bang dat er niks moois is om te lekken. :joy:

17 likes

Hype is er ondertussen wel een beetje vanaf?
Misschien adv net paar keer over het hoofd gezien?

2 likes

Denk dat de gehele horlogemarkt zijn piek van de hype voorlopig wel even bereikt heeft. Boven list betalen heb ik nooit begrepen en daarmee list betalen voor een tweedehands exemplaar ook niet.

Er stond een Black Bay Harrods in het blauw met een initiele vraagprijs van €5.250 en nu staan ze er al voor €4.000. Sommige lukt het dan ook nog zo te verwoorden dat ze de koper een enorme gunst doen, alsof ik zin heb diegene’s weekendje London te betalen.

Hoe sneller we er vanaf zijn dat een horloge als een soort aandeel zijn volledige waarde behoudt des te beter, maar misschien ben ik te rationeel (wat ook niet altijd leuk is). Ik zeg niet dat winst maken verboden is, maar laat dat a.u.b. niet het hoofddoel zijn.

5 likes

Wat is er dan concreet gelekt bij Rolex buiten alle “usual suspects” zoals de milgauss?

Gewoon even een gratis en goedbedoeld advies op de zondagmiddag: ik raad je aan om niet op de beurs te gaan handelen met dit soort kennis want dat kon je wel eens duur komen te staan…

Toch iets met die rosé gouden tt Sub? Ik weet het, niet heel spannend. En die varianten Daytona.

1 like

Komt vast wel weer wat leuks van Tudor voorbij. Is het niet bij w&w, dan wel later in het jaar. Sowieso wel weer een paar nieuwe kleuren van de Blackbay. Groen? Rood?

Verwacht ook nog wel een blauwe Pelagos 39 ergens dit jaar.

2 likes

Een vol stalen Pelagos met gladde keramische bezel zou leuk zijn.

1 like