Nee Pelagos moet in titanium
Dat zou wel tof zijn
Nee Pelagos moet in titanium
Dat zou wel tof zijn
Voor de wielerliefhebbers komt Tudor steeds vaker in beeld. Ze hebben een eigen ploeg en sponseren al meerdere wedstrijden zoals de Strade en Milaan-San Remo. Tof om te zien!
Ja dat verspreid over het jaar releasen heeft inmiddels wel een patroon. Ook wel leuk natuurlijk.
Ja een rode (burgundy) BB58 verwacht ik echt nog wel. Dat is voor mij toch wel dé kleur van de Black Bay. Alleen hoop ik dat ze de dial dan wel zwart houden.
Ik zit nu ook wel weer te lonken naar die groene Harrods Black Bay. Alleen de dikte en 22mm band houden me tegen.
Nee ik snap het eigenlijk ook niet Nieuwe listprijs ligt toch een stuk hoger. Heb nog wat mooie nieuwe foto’s toegevoegd.
Er blinkt tenminste nog iéts op die foto
Whahahaha
Heb je de BB58 verkocht? Of heb je uitbreiding in de familie? Dit wordt denk het jaar dat ik terug ga naar de BB58 want mis hem gewoon. Dacht ik ga even kwijlen bij de fotos van jou maar zie hem niet…
Klopt de 58 verkocht om budget vrij te maken voor de Pelagos
sorry bedoel de zwarte Bb58
En? hoe bevalt ie?
Oooohhh die is al weer langer weg , daarna nog een Ranger en een blauwe 58 gehad. Tja schandalig ik weet het . Al heb ik de zwarte wel ruim twee jaar gedragen hoor.