Ja de Pelagos is een blijvertje, wat draagt dit lekker. Regelmatig naar mijn pols kijken of die er nog wel zit. Zo licht en comfortabel.
Ook de afleesbaarheid en de fijnafstelling van de band zijn perfect. Zou nu echt geen minpunt kunnen bedenken
oh man je was de Ambassadeur van de BB58… Maar goed ik ken het natuurlijk, er lonkt altijd weer wat anders om de hoek.
is die kast van titanium?
Ja alles is titanium, kast , band, clasp.
Is de Pelagos alleen in Titanium of ook gewoon staal? Ik ben geen fan van Titanium namelijk. Heb ook eens een full titanium gehad maar dat is me allemaal te licht. Looks zijn wel erg gaaf!!
Ja alle Pelagos zijn van Titanium. En Ja het is licht, het moet wel je ding zijn.
Ah jammer, alleen al om die bracelet had ik het wel eens willen proberen.
Clasp is RVS, als het goed is? (net als bij de gewone Pelagos)
Nope , de 39 heeft titanium.
Heb gelezen dat er leden zijn die ondanks de fijn verstelling op de clasp toch niet de juiste maat kunnen krijgen. ( Zelf gelukkig geen last van )
Maar nu is er ook voor de Pelagos 39 een half link te bestellen.
Is gewoon een topper
Heb ik met de Pro. Sta nu regelmatig/meestal op de maximale stand en de zomer komt er aan. Twijfel tussen een halve bestellen of een hele er tussen. Denk dat een hele net teveel is….
Heb je een mooie bijpassende Bergeon bandenwisseltool gevonden?
Die heb ik ook nog even overwogen, maar ben geeindigd met dit gedrocht:
Hahaha, nee dit is van Bullongè, een ander Zwitsers merk, aldus de sticker die er op zit haha. Deze tweezer had ik al, maar het is niet de beste kwaliteit. De vorkjes breken snel af, dus ik gebruik liever de Bergeon 6767 (of de Dumet tool). Voor de foto voldoet de tweezer het leuk