Tudor Only deel VIII

23 likes

De ideale reisgenoot :slight_smile:

18 likes

Als het niet teveel moeite is,
Zouden de mensen met een wat smallere pols eens een foto van de black bay 39 en de pelagos 41 kunnen posten?

(Mijn pols is 16,5cm)

Dit hier al voorbijgekomen?

Met bron:

https://www.tudorwatch.com/en/tudor-mag/news/tudor-opens-watches-and-wonders-pop-up-in-geneva

5 likes

Een black bay pro met matte groene “harrods” dial zou niet misstaan :wink:

1 like

Mijn polsen zijn ook 16.5cm. Hier staat een foto van een BB58 van paar dagen geleden:

Het is inmiddels mijn dagelijkse horloge. Niet te groot en niet te klein. Je zou kunnen zeggen dat een diver best iets groter mag zijn, maar persoonlijk heb ik voorkeur naar kleiner.

De BB58 met subtiele vintage kenmerken sluit daar mooi bij aan. Een 41mm Longines HydroConquest vond ik bijvoorbeeld te groot, mede door de langere L2L.

1 like

Zeker tof! Daarmee zet Tudor zichzelf wel in de kijker. En heel anders dan Omega die een jaar na de releases de nieuwe modellen nog niet eens uitgeleverd krijgt.

Nu nog afwachten waar Tudor mee komt volgende week. :laughing:

1 like

Tudor speculatie

8 likes

Ben benieuwd :ok_hand:

1 like

Zalm en chocolade vallen hier altijd wel in de smaak! Er komen dus in ieder geval nieuwe modellen en zoals het lijkt, een nieuwe lijn.

2 likes

Rolex heeft, zover ik weet, nooit echt veel met die kleuren gedaan toch? Dus denk niet dat ze terug grijpen op oude modellen daar van zeg maar :thinking:

1 like

Dat lijkt me een pluspunt?

Het zijn wel redelijk trendy en zachte kleuren die in mijn ogen wel passen bij de Black Bay lijn, dus totaal uit de lucht gegrepen is het niet.

2 likes

Vind het gevoelsmatig de exclusiviteit en t premium gevoel niet tegoeden komen wanneer een merk tientallen modellen en kleurtjes op de markt gaat brengen, kijk naar Omega die doet dat ook, zonde mijn inziens

Jah eens, ontwikkeld toch weer meer eigen identiteit :ok_hand:t2:
Oew bij de black bay ik weet niet, werd destijds meer gemarket als tool watch tegen over de pelagos 39 eigenlijk weer meer fashion.
Maar goed opzich is de black bay line wel aardig kleur rijk en wel de hoofdlijn. Dus wie weet. Tudor doet wel regelmatig dingen die niemand verwacht

4 likes

Klopt, daar blijft R. toch wel een stuk consertiever

1 like

Groten deels zo lekker monotoon :joy:

1 like

Ben inderdaad wel nieuwsgierig naar de zalm rose.

Pelagos Ultra mark my words :wink::smirk:

Ultra?

Ze hebben een patent lopen voor een Tudor pelagos ultra.