Tudor Only deel VIII

Nog 5 dagen geduld :sweat_smile:

1 like

Gaat prima lukken met deze

13 likes

Pizza :pizza: time.

16 likes

Dit zijn zelfs voor Tudor absurd veel releases (11 als ik zo tel). Geloof er geen balletje van. Dit is gewoon hagel schieten en dan als er één klopt claimen dat ie het goed had :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vandaag weer even omgeslingerd om een beslissing te nemen. Nu twijfel ik weer. :sweat_smile:

Loopt zo strak. Een uurwerk maken kunnen ze wel bij Tudor.

15 likes

Waarom de twijfel?

1 like

Bij limited Edition horloges in beperkte oplage zou dat toch wel kunnen?

• Heb recent een Yema Superman GMT toegevoegd - heel cool en ook retro duiker. Botsen een beetje met elkaar in de collectie.
  • Momenteel heerst er een minderingsdrang. Ik wil de collectie graag wat kleiner maken en de Tudor zou dan als eerste weg kunnen/mogen.

Maar nu ik hem weer om heb, vind ik het toch wel een heel fijn en werkpaard van een horloge waar ik denk ik spijt van ga krijgen als ik hem weg doe.

2 likes

Ow Jah lastig pakket idd, heb je een foto van de yema? Heb hem volgens mij nog niet voorbij zien komen

Zit ergens wel beetje in het zelfde schuitje eigenlijk, heb de burgundy en de gmt. Dat ik ook nog wel eens denk Jah de burgundy kan ook wel weg. Want de gmt heeft voor mij grotere persoonlijke waarde. Maar idd als ik hem dan weer om heb, denk ik Jah het is toch wel een top horloge

2 likes

Echt een tof horloge. Beetje anders, waar ik wel van houd. Loopt ook +1 sec.

8 likes

Cool, klein beetje explorer 2 vibe, maar niet te veel. En nog genoeg eigen gezicht :ok_hand:t2:
Wat voor uurwerk zit er in?

2 likes

In house Yema 3000.

Nu je het zegt, ja - is ie nog cooler :smiley:

2 likes

En yema is niet idioot duur toch?
Maar vind de yema, wel genoeg verschillen van de black bay, om hem te houden. Als je het mij vraagt :wink:

2 likes

Klopt ja - worden nu niet meer verkocht, maar ik geloof dat ze ergens rond de 1K nieuw waren.

tja - ga er nog even over nadenken :slight_smile:

2 likes

Nice, en loopt zo goed voor dat geld :ok_hand:t2:
Jah uit eindelijk moet jij de keuze maken natuurlijk, benieuwd wat je keus zal zijn

2 likes

11 likes

Naar mijn mening mag dit lekker allemaal speculatie blijven. Wordt nergens warm van behalve dat ik de GMT met witte plaat wel is zou willen zien. Niet een veel voorkomende combi.

Verder vind ik het maar een matig lijstje

1 like

37mm BB vind ik wel interessant. Ik vind die 36mm subs ook altijd erg fraai.

1 like

Als ze een old school mini sub doen, dan helemaal top. Maar een iets kleinere BB58 maakt me niet heel geïnteresseerd eerlijk gezegd. Maar ben benieuwd, misschien verrast het volledig

18 likes