Mee eens… want laten we eerlijk zijn, zo groot is de BB58 ook weer niet. Niemand die erover klaagt dat hij te groot is?
Het is geen Seamaster 42mm ofzo.
Mee eens… want laten we eerlijk zijn, zo groot is de BB58 ook weer niet. Niemand die erover klaagt dat hij te groot is?
Het is geen Seamaster 42mm ofzo.
Rolex is al lekker aan het teaseren. Bij Tudor nog volledig radiostilte?
Niet echt
Leuk de BB58 en straks een BB54. Maar ik zit meer te wachten op een BB59, dus gebaseerd op de Submariner uit 1959. Met crownguards en kenmerkende Sub bezel.
Don’t shoot the messenger
Kijk het meeste uit naar Jubilee banden en T-fit clasps voor de BB58.
Enne @Petteflet, is de petitie voor de Tudor Sub al aangeboden in Zwitserland?
Nou inderdaad, ik ben dan ook erg benieuwd of die Jubilee banden uitwisselbaar zijn met de oudere BB41 modellen…dat zou toch wel mooi zijn!
De Tudor Sub is er allang alleen wil @Petteflet daar niet aan en die blijft 3x per jaar mijmeren over de Tudor Sub
Ik gok n Polar BB gmt.
Als jullie nou allemaal die new releases kopen dan kan ik misschien wel een mooie blauwe bb58 van een van jullie scoren.
Voor weinig natuurlijk
Het zal compleet afhangen wat er gaat komen, maar wie weet haha
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Tudor er zelf nog geen prototype van heeft gemaakt. Het is toch gewoon geven wat de fans het liefste willen.
Ik ga het niet ontkennen. Ik heb zelfs een apart horlogepotje met als titel “Tudor Submariner”. Voor mocht Tudor plotseling dat ding re-releasen.
Maar wat hebben ze nu geteast dan?
Een klein hoopje sneeuw
marco borsato met vandaag is rood
die man moet ook weer wat verdienen