Tudor Only deel VIII

Hahaha ja dat weet ik wel zeker! Staat lekker fris en zomers! Geniet er nog van!

1 like

dit ziet heel goed uit :ok_hand:

1 like

Goed mes

1 like

Vanochtend even de BB pro gepast, geen foto’s gemaakt, maar dat is wel een mooierd hoor!! Dikte valt reuze mee, prima formaat, echt een topper.

Eigen bb58 komt over paar weekjes terug uit service, denk dat deze het veld gaat ruimen voor de pro… :laughing:

4 likes

De BB58 had je al sinds 2018? Ongeacht best vroeg voor service, na 10 jaar lijkt me ook prima of was er iets mis mee?

@Sinergie Bezel is vervangen :blush:

1 like

Nee! Was dat de beroemde HF faded bezel?

2 likes

Deze dus? Vanwaar vervangen als ik vragen mag?

@Sinergie Jup, de bezel was vervaagd, niemand weet hoe, maar ik wilde het gerepareerd hebben. Ik stelde me erop in dat het me geld zou kosten maar gelukkig was Tudor erg coulant en valt het onder garantie.

Klopt!🫣

Netjes van Tudor. Stiekem vond ik hem overigens wel vet, zo faded.

Maar alvaat gefeliciteerd met je opgefriste Tudor!

1 like

Overigens… over faded bezels gesproken. Het was me al eens opgevallen dat Henry van Loon een Tudor had (iig een 41mm met blauwe bezel (eta) en meen ook een gmt).

Bij die nieuwe L.O.L. show viel me op dat zijn bezel ook behoorlijk faded is. Toch mooi.

In bewegend beeld beter te zien, maar jullie moeten het maar even met een foto van laptopscherm doen :slight_smile:

2 likes

Kanonne gloeiende gloeiende! Mag hopen dat je 'm nog hebt :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hij kwam mij niet echt faded over om eerlijk te zijn, maar kan er naast zitten denk eerder dat t de glans van de lunette was

1 like

Is nog wel terug te vinden in de krochten van het Tudor Archief. De eerste eigenaar heeft het een aantal keer verteld. Ik ben het overigens net zo vaak vergeten als dat ik het gelezen heb.

3 likes

20 likes

Hij heeft een slecht geheugen,want heb het hem zelf verteld, omdat hij het horloge wilde kopen en ernaar vroeg in een persoonlijk bericht,dus !

3 likes

En Tudor maar denken dat die door de lucht zo faded is geworden. :joy: :v:

1 like

Het is een schandaal. Een werkelijk HF schandaal dat deze bezel zometeen in het Tudor museum ligt :rofl:

En ik wilde dit ding nog een keer kopen, dat ook! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

de insert of het horloge?